בהלת הקורונה: אפל צפויה לדחות את אירוע האביב המסורתי שלה, בו על פי ההערכות היא היתה אמורה להשיק כמה מוצרים בהם לפחות אייפון אחד, כך דווח בכמה אתרים אמריקאים. כאמור, אירועי ההכרזה המרשימים של החברה מתקיימים בקופרטינו הנמצאת במחוז סנטה קלרה שבקליפורניה, בה שוכן המטה הרשמי של החברה. צו של מחלקת הבריאות של המחוז שנכנס לתוקפו אמש, אוסר התהלויות המוניות - והוא יישאר בתוקף למשך שלושה שבועות, כאשר האירוע של אפל היה צפוי להתקיים ב-31 במרץ. 

על פי הפרסום ב-cult of mac, החברה הביעה דאגה בנושא, והצו המדובר היווה גורם במרכזי בהחלטה לדחות את האירוע. גורם נוסף שהשפיע על ההחלטה, היה עיכובים שחלו בפסי הייצור של החברה ברחבי אסיה, זאת בשל נגיף הקורונה. גורם אמר לאתר האינטרנט כי אפל החליטה על שינוי מועדי השקת המכשירים שלה, וכי הדבר עוד צפוי להשתנות בהמשך. 

כזכור, אפל מקיימת מדי שנה כמה אירועי הכרזה מרכזיים - בממוצע אחת לשלושה חודשים, כאשר אחד מהם מתקיים במרץ. ייתכן שהחברה תקיים בכל זאת אירוע הכרזה, אך במתכונן מצומצת, או שתחליט להעבירו בשידור חי ברשתות החברתיות - כפי שעשתה לאחרונה חברת וואווי. על פי ההערכות, החברה היתה אמורה לציג במהלך האוריע את האייפון SE2 (דגם לואו קוסט חדש), מכשירי אייפד פרו חדשים וכן דגם מיוחד של איירפודס שיושב על האוזן ולא בתוכה כמו הנוכחי.