בהלה עולמית: נתוני ההידבקות בנגיף הקורונה ממשיכים לזרום, והבוקר (שישי) פורסם כי בברלין הודיעו על החרפת הצעדים לטובת הנסיונות לבלימת התפשטות המחלה בשטחי המדינה, בתוכם השבתת מערכת החינוך ובתי הספר בערים ברחבי גרמניה. בנוסף, בצ'כיה הכריזו הרשויות על מצב חירום, ובליטא הכריזו על סגירת בתי הספר במדינה במשך שבועיים. 

בתוך כך, מקרים נוספים נרשמו באזור הבלקן, כאשר מקרה מוות ראשון דווח באז'רבייגן, ובקזחסטן דווח על מקרי הידבקות ראשונים במחלה. מדובר בשני אזרחים ששבו לאחרונה מביקור בגרמניה, שנבדקו ונמצא כי הם נשאים חיוביים של הנגיף. במשרד הבריאות במדינה החלו לעבוד על תכנית לבידוד אנשים שבאו במגע עם אותם חולים, כאשר קידמו יוזמה לסגירת בתי ספר ומוסדות השכלה גבוהה וכן ביטול אירועים והתקהלויות לקראת השבוע הבא. 

במהלך הלילה דווח כי גם מנהיגי העולם לא חומקים מאיום הנגיף, כשפורסמה הודעה על כך שנשיא ברזיל המכהן, ז'איר בולסונרו, נבדק בחשש להימצאות הנגיף בגופו, זאת לאחר שהתלונן כי הופיעו אצלו תסמינים נשימתיים. מבולסונרו נלקחה דגימה והתוצאות צפויות להתקבל בקרוב.

גם בצפון יבשת אמריקה נרשמה דרמה דומה, כאשר רעיית ראש ממשלת קנדה, סופי טרודו, אובחנה כנשאית המחלה. לאחר מספר שעות של חוסר וודאות אישרו רשויות הבריאות הקנדיות כי ראש הממשלה עצמו, ג'סטין טרודו, נבדק ונמצא שלילי לנגיף, אולם הוא נדרש לשהות בבידוד ביתי במשך 14 הימים הקרובים.

בתוך כך, מדינות נוספות מסביב לעולם ממשיכות לדווח על נדבקים חדשים שהתגלו בשטחן. סוכנויות הידיעות דיווחו כי בגאנה השוכנת באפריקה אותרו שני מקרים ראשונים של הנגיף. בערב הסעודית דווח כי 17 נדבקים אותרו בתוך יממה, והמספר הכולל התייצב על 62 מתחילת ההתפרצות. גם בדרום קוריאה דיווחו על 110 מקרים חדשים, וכ-8,000 שנמנו מאז החלה המגיפה העולמית.

שעה שמסביב לעולם נרשמת בהלה חסרת תקדים, דווקא בסין, מוקד התפרצות המחלה הראשי, נרשמים נתונים אופטימיים באופן יחסי: רשויות הבריאות במחוז חוביי דיווחו כי מספר מקרי המוות ליממה ממשיך לרדת - לשישה מקרים ביממה האחרונה, לעומת עשרה בזו שקדמה לה. גם בסין כולה (ללא הונג קונג) נרשמה ירידה דומה - שמונה מקרי מוות ביממה האחרונה לעומת 15 בזו שלפניה.

בעולם הספורט נרשם זינוק משמעותי במספר הספורטאים שנתגלו כחולים בנגיף: שעה קלה לאחר שהודיעו בהנהלת הפריימיר ליג באנגליה כי המחזור הקרוב יתקיים כסדרו, מועדון הכדורגל הלונדוני ארסנל פרסם כי מאמנה, מיקל ארטטה, נבדק ונמצא כי הוא נושא את נגיף ה-COVID 19. עוד נמסר כי כלל סגל השחקנים יידרש להיכנס לבידוד, והנהלת הליגה פרסמה הודעה מעודכנת לפיה היא תקיים ישיבה דחופה לבחינה מחודשת של קיום המשחקים.

מדיווחים בארגנטינה עולה כי גם חלוץ יובנטוס פאולו דיאבלה נמצא כחיובי לנגיף, לאחר שככל הנראה נדבק מחברו לקבוצה, דניאלה רוגאני, אשר אובחן כחולה גם הוא. ממועדון הפאר האיטלקי טרם נמסרה התייחסות רשמית בעניינו של כוכב נבחרת ארגנטינה.

בגזרת הנפגעים בתיירות ניתן למצוא את אחד מהמוזיאונים הפופולרים והמוכרים בעולם - הנהלת דיסני בארה"ב הודיעה כי החליטה לסגור את פארק השעשועים דיסנילנד בקליפורניה לכל אורך חודש מרץ, בשל החשש מהמשך התפשטות נגיף הקורונה.