חשד לרצח בנתניה: גבר ואישה בשנות השלושים לחייהם נמצאו היום (שישי) כשהם פצועים מצרור יריות סמוך לכניסה לעיר, בעת שנסעו ברכבם. צוותי הרפואה שהגיעו למקום מצאו את הגבר במצב אנוש ובתום נסיונות החייאה שביצעו בו, נאלצו לקבוע את מותו במקום. האישה נמצאה במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת, ופונתה לבית החולים להמשך טיפול רפואי.

כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירת האירוע, סמוך לרחוב הרצל בעיר, פתחו בחקירה לבירור הנסיבות, לרבות איסוף ממצאים פורנזיים. בשלב זה לא ידוע על הרקע ונסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הנפגעים הם מהמגר הערבי וכי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי, כאשר הגבר שנהרג היה היעד לחיסול.הם נורו מאופנוע שחלף לצידם בעת שנסעו, סמוך למחלף נתניה, שנמלט מהזירה זמן קצר לאחר האירוע. האישה פונתה לבית החולים במצב קשה והספיקה להעביר עדות למען חקירת האירוע, לפני שהורדמה.

הפרמדיקים של מד"א, יקי חג'ג' ואוריאן לוקץ, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים כשהם מחוסרי הכרה, הגבר היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. אישה כבת 30, שהייתה במצב קשה מאוד הורדמה והונשמה בשטח. היא פונתה במצב קריטי לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".