חשד לרצח וניסיון התאבדות בראשון לציון. בני זוג באמצע שנות ה- 50 לחייהם נמצאו כשהם ירויים במצב קשה מאד באזור פארק  "גן בעברית" שבאזור צריפין. צוותים של מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע פעולות החייאה באישה אולם אלו לא צלחו ופראמדיק ניאלץ לקבוע את מותו. חובש ופראמדיק העניקו טיפול רפואי ראשוני גם לבן הזוג ומיד לאחר מכן פינו אותו לבית החולים אסף הרופא כשמצבו הוגדר אנוש והוא נכנס לחדר הטראומה שהצוות הרפואי ניאבק על חייו.

סמוך לשעה 21.44 התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח אודות שני פצועים בפארק בראשון לציון. במקביל התקבל דיווח במשטרה על קולות ירי שנשמעו סמוך לבית קפה ברחוב חנה ומיכאל לוין בראשון לציון.

כוחות משטרה גדולים מתחנת ראשון לציון וממרחב שפלה הגיעו לזירה ואיתרו במקום את האישה כשהיא ללא רוח חיים ואת הגבר כשהוא פצוע מירי ומפונה לבית החולים.

מחקירה ראשונית עלה כי מדובר בבני זוג, בעל ואישה שהגיעו למקום ברכבם ובשלב מסויים בנסיבות שטרם הובררו  נורתה האישה בעודה ברכב על פי החשד על ידי בן זוגה ומיד לאחר מכן ניסה הבעל לשים קץ לחייו בירי. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה החלו באיסוף ממצאים מהזירה ובשלב זה נסיבות האירוע נבחנות.

חובש בכיר רכוב על אופנוע של מד"א, אליאור יוסף, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה  ביצענו בדיקות רפואיות אבל מצבה היה קריטי ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה תוך זמן קצר. הגבר שהיה בהכרה מעורפלת הוכנס במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימום ופונה לבית החולים במצב קשה שכאמור התדרדר".

כזכור, אמש נמצאו גבר ואישה בשנות השלושים לחייהם כשהם פצועים מצרור יריות סמוך לכניסה לעיר, בעת שנסעו ברכבם. צוותי הרפואה שהגיעו למקום מצאו את הגבר במצב אנוש ובתום נסיונות החייאה שביצעו בו, נאלצו לקבוע את מותו במקום. האישה נמצאה במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת, ופונתה לבית החולים להמשך טיפול רפואי.