סרטון המתעד את אירוע תקיפת הקשיש משבוע שעבר פורסם היום (שני), במהלכו ניתן לראות קשיש כבן 87 שהותקף באלימות בידי חשוד שחבט בפניו ללא רחמים בעזרת פלאייר (צבת) ושדד ממנו 10,000 שקל, שאותם משך הקשיש מהבנק זמן קצר לפני כן, בתקיפה שתועדה בסרטון וידיאו. האירוע התרחש לאור יום ברחוב שדרות ירושלים ההומה בתל אביב. 

לאחר מצוד קצר הצליחו בלשי תחנת יפו במרחב יפתח לעצור את החשוד. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשישה ימים, ובפרקליטות מתכננים להגיש נגדו כתב אישום חמור כבר בימים הקרובים. על פי מצלמות האבטחה עולה כי הקשיש הלך ואז החשוד, שאחז פלאייר בידו, החל להתעמת איתו. החשוד טען כי הקשיש חייב לו 200 שקל ולפתע החל לתקוף אותו, לחבוט באכזריות בפניו ולהטיח אותו על המדרכה. לאחר ההתקפה האכזרית לקח החשוד שקית מהקשיש, ובה 10,000 שקל.

תיעוד תקיפת הקשיש



אזרח שהיה באזור באותו הזמן, הבחין במתרחש, העמיד את רכבו בצד הצרך וזינק אל השודד. השניים התעמתו זה עם זה והאזרח הצליח לחלץ את שקית הכסף ולהשיבה לקשיש החבול. התברר כי השודד כבר שלף ממנה 2,000 שקל בטרם נמלט מהמקום. 

לזירת האירוע הגיעו בלשי תחנת יפו. הם פתחו בסריקות ואספו ממצאים מהזירה - ובהם הצילומים ממצלמות האבטחה שתיעדו למרבה המזל את האירוע הקשה. בחקירתו קשר עצמו החשוד למעשה.