ישראל נמצאת בשבועות האחרונים בכוננות מוגברת עם התפשטות נגיף הקורונה במדינה, כאשר הבוקר עלה מניין הנדבקים ל-304. נאום ראש הממשלה בשעות הערב אחת לכמה ימים בו הוא מגביר הנחיות להתמודדות עם הנגיף ומודיע על צעדים חדשים למלחמה בו, הפך כבר לסוג של שגרה עצובה עבור הצופים, שנדבקים אל מסכי הטלוויזיה. אמש בנימין נתניהו הכריז על הטלת מגבלות חדשות בניסיון למלחמה בנגיף הקורונה ומניעת התפשטותו ברחבי הארץ, וכן על צמצום במשק שישפיע על המגזר הפרטי והציבורי. כמו כן, הורה על הטלת סגר מקומי במקומות המהווים מוקד התפרצות של הווירוס.

אמש, "המהדורה המרכזית" של "חדשות 12" שברה שיא למהדורה יומית לא רק בערוץ "קשת 12" אלא מאז מבצע "צוק איתן" בערוץ 2 ב-2014. השידור בהובלתה של יונית לוי, במהלכו הועבר נאום נתניהו הגיע ל-30.9 אחוזי רייטינג.

מולה, "המהדורה המרכזית" של "רשת 13" גרפה 12.8 אחוזי רייטינג, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.2 אחוזים.

בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12", שנהנתה מהשיבוץ לאחר המהדורה הדרמטית, וקיבלה 28.5 אחוזי רייטינג. גם גיא פינס שחזר לשדר בשעה חדשה, אחרי הריאליטי של "קשת" נהנה מאחוזי רייטינג גבוהים והגיע לנתון של 21.1 אחוזים. מולם "שנות ה-80" של "רשת 13" גרפה 11.1 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה 4.3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 22.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 8.3 אחוזים.