ממשיך לנסות לאחות את הקרעים: נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שיתף הבוקר (רביעי) את חילופי הדברים בין ראש הממשלה נתניהו לבין יו"ר כחול לבן בני גנץ בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, בנסיון לפייס את ראשי המפלגות ולהביא אותם בשנית לשולחן המשא ומתן. 

בפוסט המקורי שפרסם גנץ, כשברקע העיסוק הנרחב בהנחיות החדשות שנועדו לניסיונות לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, שיתף את הנחיות משרד הבריאות מעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בצירוף הכיתוב: "כשזה מגיע לחיי אדם - אין פוליטיקה, ישראל לפני הכל. שמרו על עצמכם ועל קרוביכם ומלאו אחר ההנחיות". 

נתניהו הגיב בשיתוף נוסף, חיזק את דבריו של גנץ והודה לו. את כלל התכתובת בין השניים פרסם ריבלין בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, שם שאל את היריבים הפוליטיים: "אולי נמשיך עם זה על שולחן הממשלה חברים?".

חילופי הדברים בין ראשי הסיעות מגיעים ברקע פיצוץ הדיונים שהתקיימו הבוקר בכנסת בנושא הקמת הוועדות בין נציגים משתי המפלגות, וכן על רקע השבתת המליאה בהוראתו של יו"ר הכנסת, אדלשטיין. בכחול לבן התייחסו ליחסים הווירטואליים החמים כביכול בביטול  ומסרו כי הדבר לא מעיד על כל התקרבות במגעים, אלא מצביע על העובדה שבנושא המלחמה בבלימת התפשטות מגיפת הקורונה, אין ימין ושמאל ושיש להישמע להנחיות משרד הבריאות באופן שוטף.

כזכור, הנשיא הוא תומך נלהב של פתרון ממשלת האחדות. מוקדם יותר השבוע, בתום סבב ההתייעצויות על כלל חברי סיעות הכנסת, נפגש הנשיא  עם יו"ר כחול לבן בני גנץ ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת לדון באפשרות של הקמת ממשלת חירום, או ממשלת אחדות לאומית. בתום הפגישה סיכמו השניים כי צוותי המשא ומתן ל המפלגות ייפגשו בהקדם.

הנשיא הדגיש בפני השניים כי יש להמשיך ולהעמיק את ערוץ הקשר הישיר ביניהם ובין צוותי המו״מ של כחול לבן והליכוד וברך על הנכונות לכך בשני הצדדים.