בסוף השבוע שעבר הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על סגירת בתי הספר ברחבי הארץ בעקבות התפשטות הקורונה, ובמערכת החינוך החלו להיערך לאפשרות של מעבר ללימודים מהבית, כאשר בשלב זה עדיין לא ברור אם התלמידים ישובו למוסדות החינוך לאחר חופשת הפסח. ובינתיים, מנתונים שקיבצה ענקית התוכנית מייקרוסופט עולה כי עד כה תלמידי נשר הם שיאני המדינה בלמידה מהבית עם כ-85% נוכחות. 

בבדיקת מייקרוסופט, שהתמקדה בהתחברות למערכת הארצית "סיסמה לכל תלמיד", התברר כי הנתון השבועי ביישובים אחרים נע סביב 30% בלבד, בעוד שבעיר הצפונית הוא גבוה, כאמור, באופן משמעותי.  

ראש העיר, רועי לוי, אמר כי "הורי נשר וכמובן מורי נשר הם דוגמה לכלל מערכת החינוך בארץ ובעולם. בזכות התושייה הרבה והיצירתיות פורצת הגבולות של הצוותים החינוכיים, ילדי נשר לומדים ואף נהנים מכך, מביתם. אאחל לכל עם ישראל שנדע ימים טובים ובריאים, ואת תודתי הגדולה לכל מי שמשתתף במאבק לקיים שגרת חיים תקינה תחת הנחיות משרד הבריאות. תודה".

מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר, גלי כהן, הוסיפה: "מורות ומורי נשר הבינו את גודל המעמד בו אנו נמצאים, את האתגר שלו אנו נכונים, לא היססו ולא המתינו ואנו כה גאים בהם על כך. בתוך שתי יממות ובתמיכת משרד החינוך הגענו לנתוני שיא. ילדי נשר קמים בבוקר לשגרת יום לימודים מוכרת, כאשר מתקיימת בדיקת נוכחות של המורה און-ליין, ומשם ממשיכים למגוון השיעורים המקוונים, פעילויות היצירה, העבודות בספרי הלימוד עד לסיום יום הלימודים".