חברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון והארגון החברתי "דור לדור", המחבר בין אלפי צעירים לוותיקים בודדים ברחבי ישראל, מפעילים בימים אלה תגבור ל"מוקד עזרה לדרך" של ארגון דור ודור וזאת בשל משבר הקורונה והמצב בו נמצאים אזרחי ישראל. "מוקד עזרה לדרך" מספק סיוע באמצעות מתנדבי הארגון בקניות בסופרמרקט, רכישת תרופות ועוד והוא מוצע כשירות לדיירי עמידר המוגדרים כאזרחים ותיקים ומתגוררים בערים: תל אביב, באר שבע, ירושלים ולוד. המוקד פעיל בימים א' – ה' בין השעות 8:00-18:00.

שיתוף הפעולה בין חברת עמידר החדשה לעמותת "דור לדור" מתקיים לאורך כל השנה ביישום וביצוע תכניות שונות עבור אוכלוסייה זו. אחד ממתנדבי העמותה, חגי סיפר על הקשר האישי שלו עם מרקו: "מרקו הינו אדם משכמו ומעלה. אני לומד ממנו המון, ומרגיש שהוא הפך לסבא בשבילי. אני נהנה לשוחח איתו, ומשתדל לסייע לו בכל מה שאני יכול ובכל ההיבטים".

נסיה שטרסבורג, מנהלת אגף קשרי קהילה בחברת עמידר מסרה: "בייחוד בימים מורכבים אלה, חשוב לנו לתת את המענה האישי הטוב ביותר עבור דיירנו. תודתי הרבה לארגון "דור ודור" על שיתוף הפעולה המוצלח והפורה, זאת שעתה החשובה של הקהילה לתמוך במי מדיירנו שזקוק לסיוע ובהם גם האזרחים הוותיקים".

קורונה - שאלות ותשובות