חברת Gett הודיעה היום (חמישי) כי תרחיב את שירות Gett Delivery לכל חלקי הארץ באופן מידי. כאמור, החל מהיום השירות יהיה זמין ברחבי ישראל ללקוחות פרטיים ובעלי עסקים בין השעות שמונה בבוקר עד אחת עשרה בלילה, זאת בעקבות זינוק חד בביקושים שנרשם בימים האחרונים.

הפלטפורמה של Gett Delivery מאפשרת ללקוחות לקבל ולשלוח חפצים, חבילות וכל משלוח עד הבית, כולל חבילות מהדואר ובמקביל – מאפשרת גם לעסקים, ספקים קטנים וגדולים כאחד לקיים מערך משלוחים והפצה. המשתמש יודע את מחיר השליחות מיד עם הזנת היעד המבוקש. עד כה צי Gett Delivery עבד במקביל לצי נהגי המוניות של החברה, אך אירועי הימים האחרונים לצד הזינוק החד בביקושים, הוביל להרחבת השירות. 

בשל המצב והצפי בעלייה לדרישה בנסיעות אישיות, החברה הרחיבה את מסלולי הפעילות של הנהגים וכעת מציעה להם לחלוק את נסיעות צי הפרימיום, מרחיבה את זמינות נסיעות הבונוס העתידיות ומזמינה נהגים להצטרף לצי הנסיעות העסקיות.

מארק און מנכ"ל Gett ישראל הסביר כי "במסגרת הצעדים שננקטים על ידי משרד הבריאות כמשני זהירות מחשש להדבקות, הרי שהאפשרות של אזרחי המדינה להתנייד הולכת ומצטמצמת. מאחר וקיימת סבירות שהנסיעה במונית תהפוך להיות האפשרות המרכזית להתניידות ממקום למקום עבור חלקים בציבור הרי שאנו נערכים להרחבת השירותים שלנו בהתאם לצו השעה ובהתאם להנחיות הקפדניות של משרד הבריאות". הוא הוסיף: "Gett ממשיכה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ועובדת על פתרונות נוספים במטרה להקל על הציבור בימים אלו. יחד נשמור על שגרה שפויה, פרנסה, בריאות וביטחון הקהילה".