השחקן והקומיקאי טוביה צפיר אובחן אתמול (שישי) כחולה בנגיף הקורונה. צפיר עבר בדיקה לגילוי הידבקות בנגיף, ואמש כאמור, הוא קיבל את הבשורה כי תוצאות הבדיקה הן חיוביות. לפי הבדיקה, צפיר נדבק בנגיף ב-6 למרץ. 

בתאריכים 7.3, 8.3, 9.3, השתתף צפיר בשלוש הצגות של המחזה "גבעת חלפון אינה עונה" בתאטרון הבימה. הנהלת התאטרוןם הודיעה לכל השחקנים והעובדים כי עליהם להימצא בבידוד במשך עד שיחלפו 14 ימים מהיום בו נפגשו, בהתאם לנהלי משרד הבריאות, ובמקביל לדווח למד"א האם הם סובלים מהתסמינים. נכון לעת הזו, איש מהשחקנים או העובדים לא אובחן כחולה בנגיף. 

אתמול בשעות הצהריים מסר בנו, הבמאי והעורך יואב צפיר, בתשובה לשאלת ליאורה, כי מדובר רק בחום ולא ידוע למשפחה על משהו מעבר לזה, אך בשעות הערב כאמור הגיעה התשובה.

בהמשך העלה סרטון עדכני של אביו, בו הוא התייחס לדיווחים שהחלו לצוף אתמול במהלך היום, ואמר כי ״הרבה אנשים דורשים בשלומי אז הנה אני פה, במצב רוח, מרגיש טוב, נראה טוב ואני מקווה שבמהרה בימינו אני אצא מזה ונחזור להופיע על הבמות ובטלוויזיה, לשמח ולבדר אתכם״.

בשנת 2009 עבר צפיר אירוע לבבי, שבעקבותיו אושפז בבית החולים איכילוב. הבדרן בן ה-75 הגיע אז לבית החולים לאחר שסבל מלחצים בבית החזה, ובהמשך נמסר כי עבר התקף לב קל. 

צפיר נחשב לאחד השחקנים והחקיינים האהובים בישראל. הוא השתתף בתוכניות "ניקוי ראש" ו"החרצופים" ובסרט "גבעת חלפון אינה עונה", ובשנים האחרונות מככב בסיטקום "סברי מרנן".