התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם נמשכת, כאשר הבוקר (שבת) דווח על שני מקרי מוות ראשונים מהווירוס בסינגפור, שם נרשמו עד עכשיו 385 מקרי הדבקה. במקביל, מניין החולים בפיליפינים עלה ל-262, כשמספר הקורבנות במדינת האיים עומד על 19.

יחד עם זאת, ממשיכה המגיפה להתפשט במדינות נוספות בדרום מזרח אסיה. בתאילנד דווח על 89 מקרי הדבקות חדשים ומדובר במספר החולים הגבוה ביותר שנרשם במדינה ביממה אחת, מאז התפרצות הנגיף. מניין החולים במדינה זינק בעקבות כך ל-411 בני אדם.

גם קוריאה הדרומית ממשיכה לסבול מהתפשטות המגיפה. על אף שגילוי מקרי ההדבקות במדינה נמצא במגמה שלילית, הרשויות מסרו כי זוהו 147 חולים חדשים ביממה האחרונה, ומניין החולים שם עלה ל-8,799.

הרשויות באינדונזיה דיווחו כי מניין הקורבנות מהמגיפה עלה ל-38. יחד עם זאת, זוהו במדינה הגדולה 81 מקרים חדשים של חולים בנגיף, מה שהעלה את מספר הנדבקים הכולל שם ל-450.

החדשות המעודדות ביותר ממדינות אסיה מגיעות מסין, המדינה בה החלה המגיפה לפני התפשטותה ברחבי העולם, שרשמה יממה שלישית ברציפות ללא נדבקים חדשים. יחד עם זאת, נרשמו שם שבעה מקרי מוות חדשים במהלך הלילה. על פי דיווחי הרשויות במעצמה, מספר הנדבקים שזוהו בה בסך הכל עומד על 81,008, כאשר מספר הקורבנות עומד על 3,255.