התמודדות עם המגיפה בעולם הערבי: בדומה לעולם כולו, גם בעולם הערבי מתקשים להתמודד עם התפרצות המגיפה הקטלנית ומנסים לנקוט בצעדים שונים לבלימתה. ברשות הפלסטינית התגלו היום (שבת) ארבעה חולים נוספים ביממה האחרונה. שלושה מהחולים תושבי רמאללה, והם סטודנטים ששבו לאחרונה מבריטניה. חולה אחת נוספת התגלתה בחברון. בכך עלה מספר הנדבקים הפלסטינים בגדה המערבית ל-52. ברצועת עזה לא התגלו עד כה נשאים בנגיף.

בירדן הוטל עוצר כללי, בליווי אזעקה שנשמעה בכל רחבי המדינה בבוקר שבת. עד שעות הערב נעצרו כ-400 אזרחים בחשד כי הפרו את ההנחיות. "חשבנו שזו בדיחה", הסבירו רבים את אי כיבוד הנחיות הממשלה. יש לציין כי מי שיפר את העוצר שהוטל בצו חירום, צפוי למאסר של עד שנה.

 גם בסוריה הודיעו על סגר כללי שהוטל במדינה למעט חנויות אוכל, בתי מרקחת ושירותים חיוניים. זאת למרות שעל פי גורמים רשמיים במדינה, עדיין לא נרשם אף מקרה הידבקות. 

בסעודיה נמסר כי יש 48 נדבקים חדשים, כך שמניין המקרים הנוכחי עומד על 392 חולי קורונה. בסודן הודיעו על "משבר חומרי חיטוי והגנה" ובתוניסיה הודיעו על הפסקת הטיסות הפנימיות. כמו כן, בלבנון נקראו האזרחים להסתגר בבתים כאשר רבים נראו מטיילים בגנים ובמקומות ציבוריים.

בתוך כך, איראן הודיעה כי מספר המתים מנגיף הקורונה עלה ביותר מ-150 ביממה האחרונה ל-1556. עוד נמסר, כי מספר החולים בנגיף חצה את ה-21600. 

נשיא איראן, חסן רוחאני, אמר כי ההגבלות שהוטלו כדי להילחם בנגיף הקורונה - כולל בידוד ביתי והגבלת התנועה והטיסות - יחולו רק שבועיים או שלושה, והוא מצפה כי עד אז שהמצב הנוכחי ישתפר. "על איראן לעשות כל מה שנדרש על מנת להחזיר את הייצור ואת הכלכלה למצבם הרגיל", אמר רוחאני בריאיון לערוץ הטלוויזיה הממלכתי.

שר החוץ האיראני, מוחמד ג'ואד זריף, צייץ בטוויטר הצהרה מאת הנשיא רוחאני, המיועדת לאזרחי ארצות הברית, ובה נאמר: "כל שחקן עוין שיבקש לערער את מערכת הבריאות באיראן ולהגביל את המשאבים הכספיים הדרושים להתמודדות עם המגפה, יערער את המאבק בה בכל העולם. הגיע הזמן לעצור את הפרק האפל הזה בהיסטוריה האמריקאית. סנקציות ולחץ מעולם לא הצליחו, ולא יצליחו בעתיד".

בכיר איראני כינה את הסנקציות האמריקאיות על איראן כ"פשע נגד האנושות". בינתיים, כוחות הבסיג' הצבאיות למחצה הודיעו כי "אנחנו נלחמים בקורונה באמצעות שירים", ואילו מפקד משמרות המהפכה, חוסין סלאמי, הודיע על "תמרוני הבריאות והטיפול" שיכללו שבעה מחוזות ברחבי המדינה.