ראש הממשלה, בנימין נתניהו התארח הערב (שבת) בחדשות 12 והתייחס למשבר הקורונה: "זו בעיה עולמית. מסין זה עבר לאיטליה ומשם למדינות העולם. המדינות שלא חסמו את הגבולות עכשיו על סף אובדן שליטה. במדינות האלה לא מדברים על חולים אלא על מתים. ראש עיריית ניו יורק מדבר על הסגר".  

נתניהו הוסיף: "זה לא ספין - זו המציאות. הצלחנו להיות במצב טוב יותר מהמדינות האלה כי החלטנו לסגור את הגבולות, אבל לא בלמנו את הכניסה של הנגיף לגמרי. אני רוצה לבודד ולטפל בחולים. הצעד השני הוא לקדם את הכלכלה שלנו, אני רוצה במקביל לשחרר את הבריאים. בנוסף, אני בוחן אפשרות לבדיקות דם המוניות, מי שיחלה ויחלים ייצא לרחוב ואז נשיג חיסון עדר. זה עוד בבדיקה. נגיף הקורונה יכול לגרום לרבבות של מתים בישראל".

עוד אמר רה"מ: "כדי לפרוץ את מגבלת התקציב אנחנו צריכים את הכנסת, בשביל זה צריך להקים את ממשלת החירום. בכל המקרים ועדות הכנסת הוקמו בהסכמה, פעם ראשונה אנחנו נתקלים באי הסכמה ובניסיון להשתלט על הועדות. רוצים להגיע לאחדות, לשם מגיעים באמצעות הסכמה".

בסוף הריאיון פנה ליריבו הפוליטי, יו"ר כחול לבן בני גנץ והזמין אותו לממשלת אחדות: "מליוני אזרחים מחכים לנו שנציל את מדינת ישראל מהמשבר העולמי הגדול ביותר, אני אפנה את הכיסא בתאריך שנקבע.  בני גנץ, אמרת ישראל לפני הכל, זה לא לפיד לפני הכל, יש הצעה אמתית וטובה, בוא נלך יחד, בוא נצא מהפוליטיקה הקטנה. אני אומר את זה בתור אחד שנלחם בכל דרך כדי להציל את המדינה שלנו, בואו תצטרפו עכשיו, השעה קוראת לכם".

יו"ר כחול לבן פרסם תגובה לריאיון של ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו, מי שרוצה אחדות לא עובד עם אולטימטומים, לא משתמש בהדלפות מגמתיות ובטח שלא פוגע בדמוקרטיה ובאזרחים ומשתק את כנסת ישראל".

גם ח"כ יאיר לפיד הגיב לנתניהו: "באמצע משבר לאומי ובריאותי יושב רוה״מ בטלוויזיה ומשקר ומכפיש ללא הרף. להבדיל ממנו לא ארד לרמה הזו. איומי הסרק של נתניהו לא מרשימים אותנו, גם לא ״ההסכם בסמסים״ שלא היה ולא נברא. בשבוע הבא נבחר יו״ר חדש לכנסת ונפעיל את הבית כדי להלחם בקורונה לטובת האזרחים. זה הדבר היחיד שחשוב עכשיו".