זוג הורים בני 35 מאזור השרון, להם ארבעה ילדים, שני תינוקות ושני פעוטות, נעצרו היום (שבת) בחשד להתעללות ואלימות כלפי זוג תאומים בני תשעה חודשים. עולה חשד כי ההורים התעללו גם בשני פעוטות נוספים בגילאי שלוש וארבע.

בעבר כבר הוגשה תלונה נגד ההורים המדוברים לאור חשדות שעלו נגדם, אך התלונות הסתיימו בלא כלום ולא הובאו לידי מימוש בשל היעדר ראיות ממשיות.

הפעם, התקבל דיווח נוסף לגבי ההורים בדבר התעללות, שהוגשה לשירותי הרווחה. בעקבות הדיווח, עובדות סוציאליות ונציגים ממשרד הרווחה הגיעו לביתם לבדיקה ביום חמישי האחרון.  הנציגים דיווחו לקצין החקירות כי מבדיקות שערכו ולאור ממצאים שנחשפו אליהם עולה חשד כבד כלפי הזוג וכי גרמו לילדיהם נזקים פיזיים חמורים. לאחר הביקור, הוגשה נגד ההורים תלונה במשטרה. 

לאחר שהתלונה הוגשה נלקחו הילדים לבית החולים, שם התברר באמצעות צילומים כי כי אחד מהתאומים סובל משטף דם תוך עיני מה שהעלה חשד לטלטול ואלימות מצד ההורים. 

האב קשר עצמו לאירועים, הודה כי טלטל את התינוקות, אולם טען כי מדובר בטעות שנעשתה ללא כוונה לפגוע בילדיו. בהמשך הביע חרטה. לאור העובדה שנגד השניים נבחנו תלונות גם בעבר, וכן לנוכח הממצאים שעלו במסגרת הבדיקות, הוחלט להגיש  תלונה במשטרה שפתחה בחקירה והביאה למעצרם של ההורים. במשטרה חושדים כי גם האם שותפה לעבירות החמורות. 

שירותי הרווחה החליטו שלא להמתין ולהוציא את ארבעת הילדים מחזקת הוריהם וכבר בשלב הזה הם הועברו לחזקת סבתם ודודתם. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשל"צ הוארך מעצרם של ההורים החשודים ב-3 ימים ועד יום שני 23.3.20.
חקירת פרטי המקרה נמשכת.