סגירת בתי הקפה, המסעדות והחנויות, יוצרת שינויים מרחיקי לכת במסחר בארץ ובימי בהלת הקורונה מתפתחת בקצב מואץ תרבות קנייה חדשה – באמצעות הזמנות באתרים ובטלפונים ומשלוחים עד הבית. באפליקציית הזמנת המוניות Yango ניתן מסוף השבוע להזמין שירות משלוחים מיידי באמצעות צי הנהגים הקיים אשר ישרת את כלל הלקוחות. השירות מאפשר העברת חבילות ומטענים בזמן אמת ממקום למקום.

לאור המצב ובהתאם להנחיות משרד הבריאות אשר פורסמו בימים האחרונים, המבקשות מאזרחי ישראל להישאר בבתים ולהימנע מביקורי בית או נסיעות שאינן הכרחיות, החליטו בשירות Yango לבצע התאמות למציאות המורכבת, שעלולה להימשך תקופה ארוכה. במסגרת זו, הושק שירות משלוחים תחת השם Delivery באמצעות אפליקציית Yango.

שירות המשלוחים, אשר זמין לכל המשתמשים תחת תכנית Fix, יאפשר משלוח של חבילות בגדלים סבירים - בין אם מדובר במזון, בגדים, תרופות או כל חבילה אחרת אותה יבחרו הלקוחות לשלוח בכפוף לתנאי השירות והחוקים החלים. 
החבילה תיאסף מכניסת הבניין של השולח ותימסר בכניסת הבניין של המקבל - אשר יכול גם לקבל התראה אודות המשלוח ומסלולו.

השירות יתבצע על ידי נהגי המונית אשר עובדים עם Yango באופן קבוע. הנהגים אשר יספקו את השירות קיבלו הדרכה מיוחדת לטיפול במשלוחים והדרכה לנקיטת אמצעי זהירות עקב התפרצות נגיף הקורונה כך שהחבילות יתקבלו וישולחו ללא מגע פיזי מצד הנהג. בנוסף, לא תתבצע "החלפת כספים" פיזית, זאת מכיוון שניהול השירות והתשלומים יעשו כולם מראש באמצעות האפליקציה בלבד.

שירות המשלוחים של Yango מטפל בשליחויות של חבילות ומטענים קטנים וגדולים תוך הצגת מחיר סופי ידוע מראש. בשונה משרותי שילוח אחרים, השירות יספק שירות משלוח מיידי לו זקוקים אנשים רבים בימים אלו, ובכלל. השירות פועל באזורי הפריסה של Yango הכוללים את אזור גוש דן, חיפה, באר שבע, אשדוד ואשקלון, והוא זמין ללקוחות פרטיים בלבד. ביאנגו ציינו שהשירות מתוכנן להתרחב בעתיד אף ללקוחות עסקיים (b2b), לשירותי שליחויות מדלת-לדלת ומשלוחים מחנויות.