סכסוך על רקע רומנטי באשדוד גלש לאלימות וגרם לפציעתו באורח בינוני של צעיר: מעט לפני שלוש לפנות בוקר הוזעקו צוותי מד"א ומשטרה לרחוב משמר הירדן שם אותר פצוע שסבל מפציעות בגופו. בחקירה עלה חשד שהצעיר נדקר בעימות על ליבה של צעירה.

באירוע אחר נעצרו בני זוג בגילאים 16 ו־20 בחשד שהצמידו סכינים לצווארו של נהג מונית ושדדו ממנו את הפדיון. הם אילצו אותו לצאת מהמונית ונמלטו בתוכה. המונית אותרה באזור נתניה ונחסמה על ידי ניידות משטרה. השניים יצאו מתוכה ונמלטו בריצה אולם נעצרו בתום מרדף רגלי.

וגם זה קרה בסוף השבוע: אנשי רווחה באחת הרשויות המקומיות בשרון הוזעקו על ידי אזרחים ששמעו אם לשניים מדברת בביתה בקול רם על סוף העולם. הם הרגיעו אותה ויצאו מהבית.

כמה שעות אחר כך, כשבאותה שכונה הייתה הפסקת חשמל ממושכת, שמעו השכנים את האישה מדברת שוב על קץ העולם. העובדות הסוציאליות שבו אל הבית אולם היא סירבה לפתוח את הדלת. לשוטרים שהוזעקו למקום אמרה כי לא נותר לה בשביל מה לחיות והיא מתלבטת אם להרוג את ילדיה.

השוטרים פרצו את הדלת וחילצו את הילדים שהסתגרו באחד החדרים בתוך מצבור של מזון שנאגר בדירה. הם הועברו לטיפול בת משפחה והאישה נלקחה לקבלת סיוע.