תערובת קפה חדשה של נספרסו עם פולי קפה המגיעים מהאזורים ההרריים שבמערב תימן. זו מהדורה בלעדית של תערובת Yemen, שממנה יגיעו ארצה רק כ־10,000 שרוולי קפה.  התערובת מכילה 100% פולי ערביקה, וזו ללא ספק אחת המוצלחות ששתינו בזמן האחרון: הארומה משכרת, הטעמים מאוזנים בתוספת חמיצות קלילה בסוף והיא לא חזקה מדי. אהבנו, למרות המחיר המעט יקר.
מחיר: 45 שקלים

תערובת קפה חדשה של נספרסו  (צילום: יח''צ)
תערובת קפה חדשה של נספרסו (צילום: יח''צ)

בכרם טבע השיקו באחרונה חטיפי צ'יפס תפוחי עץ מיובשים וטבעיים בשתי גרסאות: צ'יפס תפוחי עץ וצ'יפס תפוחי עץ עם קינמון. המוצר עשוי מ־100% תפוחי עץ (לא מטוגנים), עם קינמון ובלי, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת סוכר. החטיפים משלבים בין טעמי חמוץ ומתוק, הם קלילים ובעלי פריכות נעימה. חטיף בריא, בטעם מאוזן.
מחיר: חמישה שקלים

צ'יפס תפוחי עץ עם קינמון (צילום: יגאל פרדו)
צ'יפס תפוחי עץ עם קינמון (צילום: יגאל פרדו)

מעדני יחיעם השיקו סדרת נקניקיות גורמה חדשה, הכוללת שני סוגי נקניקיות: נקניקיות צ'וריסו – נקניקיות בסגנון ארגנטינאי, ונקניקיות בסגנון צרפתי – נקניקיות מבשר בקר ועוף מעושנות. ניסינו את נקניקיות הצ׳וריסו, שהן פיקנטיות, מתובלות היטב, שמנמנות ועסיסיות שנותנות חשק לזלול עוד. כל הטועמים אהבו ואמרו שיקנו שוב. גם הנקניקיות בסגנון צרפתי נהדרות ובשרניות מאוד, רק פחות מתובלות.
מחיר: כ־22.90 שקלים

נקניקיות של יחיעם (צילום: אריה ויסמין)
נקניקיות של יחיעם (צילום: אריה ויסמין)

המותג MASHUמשו הוציא למרכולים פתיתים טבעוניים בסגנון פרמזן המכילים "גבינה" 100% טבעונית, ללא לקטוז או סויה וללא חומרים משמרים. כמי שמנסים להימנע כמה שניתן מלקטוז, אבל לא עומדים בפיתוי של פרמזן איכותית מיהרנו לנסות, אך התאכזבנו: לפתיתים אין טעם של פרמזן, אם כי הם יכולים להוות תחליף לשימוש על פסטה למשל. למוצר טעם של גבינה קשה גנרית, אם כי המרקם דומה לפרמזן. למרות הכל, זהו תחליף ראוי.
מחיר: 18.90־19.90 שקלים

פתיתים טבעוניים (צילום: Sell360pro)
פתיתים טבעוניים (צילום: Sell360pro)

עונת פירות ההדר עדיין איתנו והמבקרים והמבקרות האמיצים ואמיצות בסופרמרקטים יוכלו לראות משקה חדש במקררים: מיץ סחוט מתפוז אדום מזן מורו, שמקורו באיטליה. המשקה, שמשיקה פריגת, מיוצר מ־100% תפוזים, ללא חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים. המשקה עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמין C ו־A, סידן ואשלגן. הטעם שלו משלב בין חמצמצות מוכרת של תפוזים למרירות קלה, שמוכרת לנו מפירות הדר אחרים כמו פומלה או אשכולית. משקה נהדר לשתות קר, או כתוספת לשייקים או קוקטיילים.
מחיר: החל ב־5.95 שקלים

מיץ תפוז אדום של פריגת (צילום: רון מנגן)
מיץ תפוז אדום של פריגת (צילום: רון מנגן)

אחוה משיקה עוגה מבצק שמרים בטעם קרמל. לא התרשמנו: בעוגה לא הורגש טעם קרמל אלא  חלווה, הבצק דחוס ובצקי מדי, כאילו לא אפוי ואפילו דביק, גם אחרי שחומם בטוסטר. היינו סולחים על הבלבול בטעם אם העוגה לא הייתה מתוקה מדי. בקיצור, לא נקנה שוב.
מחיר: 9־11 שקלים

עוגה מבצק שמרים בטעם קרמל (צילום: יעל האן)
עוגה מבצק שמרים בטעם קרמל (צילום: יעל האן)

השהות בבית גרמה למשפחות רבות להקדים את נקיונות הפסח ואת סידור הבית. כחלק מההכנות לחג יצאו לשוק שלל מוצרי ניקיון, בהם דלי שטיפה מתכווץ של חברת בי פטנט (Bpatent). הדלי, שמגיע בשלושה נפחים, מתכווץ ביותר מ־70% מגודלו המקורי, קל משקל ומתקפל לגודל מינימלי, מה שמאפשר אחסנה נוחה בארון או בתלייה. מה הפטנט? הדלי עשוי מגומי ובו משולבים סטריפים גמישים שמאפשרים את הכיווץ. הדלי מגיע במגוון צבעים ועם ידית נשיאה נוחה.
מחיר: 39־59 שקלים

דלי שטיפה מתכווץ (צילום: רועי שר)
דלי שטיפה מתכווץ (צילום: רועי שר)

היסטריית ההיגיינה שמלווה את חיינו בימים אלה הופכת את המוצר הבא למושלם: מגבונים לניקוי בתוספת אקונומיקה, המיועדים לשמירה על ההיגיינה בבית ובסביבתו, של סנו Javel. הניחוח הלימוני מתאים לחיטוי האמבטיה, מושבי אסלה, משטחי שיש וקרמיקה. המגבונים מחטאים מפני חיידקים, פטריות ועובש, ולדברי החברה, משמידים 99.9% מכמות החיידקים. ועוד פרט חשוב: אחרי הניגוב לא נשאר ריח לוואי של אקונומיקה. מוצר סופר נוח ומאוד רלוונטי.
מחיר: 10.90 שקלים

מגבונים לניקוי בתוספת אקונומיקה של סנו Javel (צילום: טל אזולאי)
מגבונים לניקוי בתוספת אקונומיקה של סנו Javel (צילום: טל אזולאי)