הוארך היום (שני) מעצרו עד תום ההליכים של מבצע פיגוע הדריסה של חייל גולני במתחם התחנה בירושלים בחודש האחרון. הבקשה הוגשה בפרקליטות מחוז ירושלים מוקדם יותר החודש בגין מעשה טרור וניסיון רצח. 

כזכור, פיגוע דריסה התרחש סמוך למתחם התחנה בעיר העתיקה בירושלים במהלכו נפצעו, בדרגות שונות, 12 חיילי גולני שחזרו מהשבעתם, בהם צעיר בן 20 במצב קשה. הם פונו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים בעיר. חלק מהפצועים פונו על ידי אמבולנסים צבאיים שהגיעו למקום בכדי לסייע לכוחות המשטרה, שמבצעים מצוד אחר החשוד בדריסה, לאחר שרכבו אותר כעבור מספר שעות, בבית ג'אלה.

במהלך אותו לילה הרסו לוחמי צה"ל, בשיתוף כוחות מג״ב את בית המחבל אחמד קונבע, במחנה הפליטים בעיר ג'נין. במהלך הפינוי נפתחה אש לעבר כוח צה"ל, שהגיב בירי, ממנו, לפי דיווחים פלסטינים, נהרג בן 19. בהמשך דווח כי שוטר פלסטיני שנפצע מירי מת בבית החולים בעיר. לפני זמן קצר, מצה"ל והמשטרה נמסר כי לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני נרחב של צה״ל בשיתוף השב"כ, לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו כוחות הביטחון את המחבל, תושב שכונת א-טור בירושלים, כבן 25, שביצע את פיגוע הדריסה, והוא הועבר לחקירת שב"כ. עוד פורסם כי לפני שיצא לבצע את הפיגוע, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "מצאתי את התשובות שלי". 

בהודעה דובר צה"ל לאחר לכידת המחבל נמסר כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול כל ניסיונות הפיגוע וכן ללכידת כלל המחבלים".