שופטת בית משפט השלום בראשון לציון זהר דיבון סגל, האריכה אתמול בארבעה ימים את מעצרו של שוטר מג"ב מאילת, צעיר באמצע שנות ה– 20 לחייו, החשוד כי אנס לפני כשנה וחצי צעירה בת 26 תוך שהוא מאיים עליה באמצעות האקדח המשטרתי.

ביום ראשון עצרו חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות את השוטר בתום חקירה שהחלה בתלונה שהגישה אך לאחרונה הצעירה ובה שטחה בפני החוקרים את פרטי האירוע. לטענתה, לפני כשנה וחצי לאחר שבילתה עם החשוד הצטרפה אליו לביתו ושם לדבריה אנס אותה לא לפני שנופף לעברה באקדח המשטרה, השליך אותה לעבר המיטה, אמר לה לשתוק ואנס אותה.

הצעירה טענה כי השוטר כפה עצמו עליה וקיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה. בהחלטתה כתבה השופטת דיבון סגל, כי החשוד אישר את המפגש המיני אך טוען כי היה זה בהסכמתה של המתלוננת, אלא שמהחומר שהונח בפניה דברים אינם עולים בקנה אחד עם העובדות שהוצגו בפניה.

"מצאתי כי קיים למעלה מחשד סביר לפיו החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. אדגיש כי החשד הסביר אינו נסבך רק על עדות המתלוננת אלא על מגוון חומרי חקירה , המחזקים את עדות המתלוננת באופן משמעותי. העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילות מעצר מובהקות מסוג מסוכנות כמו כן קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה", מסרה השופטת. 

השופטת התייחסה לתקנות שעת חירום וקבעה כי בעת הזאת נחוצה הישארותו של החשוד במעצר על מנת לאפשר למשטרה להשלים את החקירה.