סמסונג ישראל החלה השבוע במהלך מרגש, במסגרתו היא מחזירה את הגן לילדים אשר נמצאים בבית בגלל נגיף הקורונה. במהלך השבוע הקרוב, החברה תשדר מדי יום בשעה 10 בבוקר בעמודי הפייסבוק והיוטיוב של סמסונג, שידור חי מ"הגן של הדר", כאשר הם יצולמו באמצעות מכשירי הגלקסי S20 אולטרה. 

בחברה ציינו כי "המהלך מגיע מתוך הצורך העולה בימים אלו ובתקופה זו בה משפחות רבות נמצאות ימים שלמים בבית, ובעיקר הגעגוע של הילדים לשגרת הגן. באמצעות סוכנות הקריאייטיב AVIRA (אווירה) , פנתה סמסונג ישראל לגננת הדר אשד מתל-אביב עם הרעיון והיא מצידה מיד התגייסה". הגננת הדר אשד בת ה-35 מתל אביב, היא בוגרת לימודי חינוך מיוחד לגיל הרך בסמינר הקיבוצים ומכללת עידן ההורות של מכללת תל חי, ומשמשת כגננת כבר תשע שנים. בנוסף היא מדריכת הורים, יועצת שינה ומלווה התפתחותית בשיטת האינטליגנציה הרגשית.

השידורים מותאמים לילדים בגילאי שנה וחצי עד ארבע, ובמסגרתו יועברו תכנים חינוכיים שיסבירו לילדים את חשיבות ההיגיינה האישית, חשיבות שמירה על הבריאות בתקופה זו, לימודים אודות חג הפסח ועוד. כמו כן ההורים יוכלו להגיב בזמן אמת והדר הגננת תענה על השאלות לילדים. במידה ויהיו ילדים החוגגים יום הולדת בימים אלו, סמסונג והגננת יוכלו לשמח אותם בשידור חי ולשיר להם שירי יום הולדת. 

רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל ציין: "אנחנו מזמינים את כל ההורים והילדים שנמצאים בביתם להצטרף אלינו לכ-40 דק' של כיף ושבירת שגרה. במהלך הפעילות, הדר הגננת תעביר שירים, משחקים ופעילויות לכל הילדים וההורים שנשארו בבית. כמו כן הדר הגננת תזמין את הצופים להגיב ולשאול שאלות, ותיצור אינטרקציה עם הצופים מרחוק".

הדר אשד, גננת "הגן של הדר" סיפרה: "תמיד אהבתי ילדים וגם את הבמה. בתיכון למדתי במגמת תיאטרון, ובתור גננת מצאתי את השילוב המושלם, כך שמבחינתי כל יום הוא הצגה. כל מפגש שיתקיים השבוע באמצעות השידורים החיים של סמסונג יהיה תאטרלי וילווה בשירה, משחקים הפעלות ועוד, והעיקר שהילדים ירגישו מעט שיגרה בתוך תקופה מטורפת שכזאת".

דניאל שרון מת"א שמפקידה את בתה מידי בוקר בגן של הדר: בזכות הלייב של הדר, בתי בת השנתיים זוכה מדי בוקר לתזכורת מבורכת וחשובה לשגרה שהייתה. היא משתתפת, שרה ורוקדת יחד עם הדר הגננת האהובה שלה (הדר היא הגננת של בתי ב׳גן של קרן׳ בתל אביב). השידורים החיים של הדר, העולים מדי בוקר בשעה קבועה, נותנים קצת מסגרת ליום, תחושה של יחד, וגם השראה לנו ההורים, לשירים, משחקים ופעילויות שניתן לעשות עם הילדים. אנחנו ומעגל ההורים והילדים שסביבנו, מקווים כי הדר תמשיך ללוות אותנו בתקופה זו".