בשורה טובה לסטודנטים הלומדים המכללה האקדמית אשקלון ולכל מי שקשור אליהם. הלימודים במכללה נמשכים כבר מהשבוע שעבר על פי מערכת השעות הרגילה, כאשר ההוראה נעשית בצורה מקוונת. התוכנות המשמשות לכך הן "מודל" ו"זום". בשבוע שעבר התקיימו הדרכות למרצים, בקבוצות קטנות על פי הנחיות משרד הבריאות, לשימוש בתוכנות אלו. במכללה האקדמית גם מפעילים כיתה מצולמת על בטכנולוגיה מתקדמת. המרצה מגיע ומקליט שיעור לסטודנטים, מקבל לינק בסיום ועורך את ההרצאה כדי שתועבר לסטודנטים באיכות הגבוהה ביותר, כרוח המכללה.

השיעורים מועברים בשני אופנים. מפגש סינכרוני, שיעור וידאו שבו המרצים והסטודנטים מחוברים באותו הזמן לשיעור אינטראקטיבי, כאשר השיעור גם מוקלט עבור הסטודנטים שאינם יכולים להשתתף בשיעור במועד המתוכנן. ומפגש א- סינכרוני, שיעור מצולם ומוקלט אשר מועלה לאתר הקורס. בנוסף נערך תמלול של ההרצאה למסמך מפורט וערוך עם קישורים למאמרים לסרטונים ולחומרי לימוד נוספים.

ד"ר פנחס חליוה מנכ"ל המכללה אמר: "אני מודה למרצים המעולים ולסטודנטים הנפלאים שלנו. עברנו כבר הרבה תקופות קשות יחדיו ואני משוכנע שנעבור גם את התקופה הזו בהצלחה ברוח שיתוף הפעולה המעולה ביננו. אנחנו מעמידים את מיטב האמצעים הטכנולוגיים וכמובן את מיטב המרצים ושירותי המכללה עבורכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל פנייה ובכל בקשה, על מנת שרמת הלימודים הגבוהה במכללה לא תיפגע".

למרצים ולסטודנטים תינתן גם תמיכה טכנית בטלפון: 08-6789161 ובמייל: [email protected]