מגיפת הקורונה ממשיכה להשפיע על ישראל, כאשר משרד הבריאות הודיע הבוקר (רביעי) כי מספר חולי הקורונה המאומתים עומד על 2030, כאשר מספרם הכולל של השוהים בבידוד ביתי עומד כיום על 71,029. מי שזוכה לרווח מהמצב הם ערוצי הטלוויזיה שזוכים בימים אלו לרייטינג גבוהה בגלל החרדה בציבור ואיסור ההתקהלויות בחוץ, ובפרט מהדורות החדשות שניצחו בטבלאות הרייטינג גם אמש.

אמש, בעיצומו של המשבר השיקה "רשת 13" את התוכנית החדשה של קובי מימון וליטל שוורץ בה הם "יוצאים למסע כדי לגלות איפה טעו בחייהם ומה הם היו יכולים לעשות אחרת כדי לחיות חיים אחרים לחלוטין".

פרק הבכורה של התוכנית החדשה של "רשת 13" הגיע לנתון נאה של 16.1 אחוזי רייטינג, אך הפסיד ל"עובדה" עם אילנה דיין ב"קשת 12", בפרק שעקב אחרי העבודה בחדר היולדות בצל התפשטות הקורונה, והגיע ל-20.2 אחוזי רייטינג.

ברצועת החדשות, קיבלה המהדורה של "קשת 12" 26.9 אחוזים והפכה לתוכנית הנצפית ביותר בערב, "רשת 13" קיבלה ו-13.3 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.7 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 21.8 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 10.2 אחוזים.