זהו זה כאן! במסגרת גל הקאמקים של סדרות עבר, ביניהן "בוורלי הילס" שחזרה למסך בשנה שעברה, ההודעה על איחוד "חברים" (שנדחה בשל הקורונה), והאיחוד הצפוי של ה"קומדי סטור", מחר, יום חמישי, 26 במרץ 2020, לאחר מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, יעלה פרק חדש של התוכנית האהובה "זהו זה!". 

בתוכנית ישתתפו כל חמשת השחקנים שלקחו חלק בתוכנית המקורית: גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא, אבי קושניר ודבל'ה גליקמן. החמישה יבצעו שורת מערכונים עם הדמויות הוותיקות ודמויות חדשות וישלבו שירים בתוכנית- והכל  ברוח התקופה. בשלב זה התאגיד הודיעה כי הוא ערוך לצלם פרקים נוספים, בכפוף למצב ולהתפתחויות.

כמו במלחמת המפרץ: צפו בחברי "זהו זה" חוזרים למסך בימי הקורונה

כבר לפני פחות משנתיים סיפרו חברי הקאסט בראיון ל"מעריב המוסף" על הכוונות לחזור למסך. במהלך השנים היו מספר ניסיונות לאחד את חברי "זהו זה", אלא שהם לא צלחו. מלבד קטע קצר שהפגיש את כולם בתוכנית "רק בישראל" ב-2007. בראיון שנתנו ל"מעריב", כולם ללא יוצא מהכלל הביעו בפני את נכונותם להשתתף באיחוד, לו מישהו היה מצליח לארגן זאת. "האיחוד חייב להיות בטלוויזיה", אמר גליקמן, ומושונוב הוסיף: "אני מרגיש שאנחנו קצת חייבים את זה לקהל". "צריך לעשות משהו שיהיה נכון לטלוויזיה בימינו", חידד גוב, "לא ניסיון לחקות את מה שהיה. כי בכל זאת, אנחנו בני 68 ולא 25".