סיסקו ישראל חברה לקרן ההשקעות הירושלמית JVP לועידת חירום בינלאומית למאבק בנגיף הקורונה. במסגרת הועידה העלו הדוברים רעיונות והצעות במטרה למצוא פתרונות חדשניים שיביאו לבלימת המגיפה.

מנכ"ל סיסקו אורן שגיא הציג בשיחה את הירתמותה של חברת סיסקו העולמית למאבק הבינלאומי במגיפה עם השקעה חסרת תקדים של 225 מיליון דולר במזומן. בנוסף, הציג את האחריות שלקחה על עצמה סיסקו ישראל בלהעביר את המשק הישראלי לעבודה מהבית באמצעות מערכת הועידה הדיגיטלית החדשנית שלה Webex. 

כמו כן, העמידה סיסקו את המערכת שלה לרשות משרדי הממשלה בישראל ובפרט מערכות הבריאות והחינוך ללא תמורה לכל תקופת ההתמודדות עם הנגיף. אלו מצטרפים למיליוני הלקוחות של קופות החולים כללית ומכבי שיכולים להישאר עם רופאיהם בקשר לאורך כל הזמן ללא צורך לצאת מהבית ולסכן את עצמם.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל אמר במהלך הועידה: "בשעה זו שאנו מתמודדים עם אחד האתגרים הגדולים שידע העולם במאה השנים האחרונות המגזר העסקי והציבורי חייבים לשלב ידיים בכדי למצוא פתרונות חדשניים להתמודדות עם המגיפ ולהציל חיים. סיסקו השקיעה כרבע מיליארד דולר במזומן בכדי לסייע לעולם להתמודד עם המגיפה והעמידה את המערכות שלה ללא תשלום לרשות הממשלות בעולם לתקופת המשבר. הטכנולוגיה שמאפשרת לנו לעבוד מהבית ולטפל בחולים מרחוק מצילה חיים."

יוזם הועידה אראל מרגלית, יו"ר ומייסד JVP, פתח את הועידה בקריאה לראשי המדינות על רקע הבידול וסגירת הגבולות: "אסור למנהיגי העולם להתבדל. חייבים לייצר בסיס 'ביג דאטה' בין לאומי בהשתתפות קהילת הסטארטאפים במשימה להצלת חיים. הסטארטאפיסטים של העולם אומרים – כדי להציל חיים, צריך לשתף פעולה. לצורך כך צריך לרתום את כל הגורמים: סטארטאפים, בתי חולים, ממשלות, עיריות, חוקרים וגם חברות רב לאומיות. רק באסטרטגיה כזו ניתן לנצח את הנגיף ולהיערך נכון למאבק בנגיף הבא."

אראל מרגלית (צילום: ללא)
אראל מרגלית (צילום: ללא)

בין המשתתפים בועידה: אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל, אראל מרגלית, יו"ר JVP, פאולה פיסאנו, שרת החדשנות של איטליה, קאמל ג'רבי, יו"ר ובעלי רשת בתי החולים הגדולה באטיליה GSD, ג'יימס פאצ'ט, יו"ר החברה הכלכלית של ניו יורק, ד"ר ערן זהבי מהמכון הביולוגי, פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן ועוד.