דאגה בממלכה המאוחדת: הנסיך צ'ארלס, יורש העצר המיועד, אובחן כחולה בקורונה. על פי הפרסומים בבריטניה, הוא סובל מסימפטומים קלים ומצבו טוב. עוד נמסר כי בימים האחרונים הוא עובד מהבית. בממלכה ציינו כי רעייתו קמילה, הדוכסית מקורנוול נבדקה גם היא ונמצאה בריאה. בהתאם להמלצות הרופאים והדרישות בבריטניה, הזוג הכניס את עצמו לבידוד בביתם בסקוטלנד. על פי הפרסומים השונים, לא ניתן לקבוע היכן נדבק, שכן נכח בשבועות האחרונים באירועים פומביים רבים.

בתחילת השבוע דווח ב"דיילי מירור" כי אחת העוזרות האישיות בארמון בקינגהאם אובחנה כחולה בנגיף הקורונה. עוד דווח כי המלכה אליזבת בת ה-93 נכחה בארמון לאחר שהעובדת כבר נדבקה, ולכן קיים חשש כי תידבק אף היא, למרות שבשבוע שעבר נשלחה לבידוד בארמון ווינזדור.

עדיין לא ידוע האם היה מגע כלשהו בין המלכה והעובדת. מקורות בארמון מסרו כי המלכה מרגישה היטב וכי היא ובעלה, הנסיך פיליפ, נמנעים ממפגש עם אנשים מחשש להידבקות בנגיף. עוד דווח כי יתר העובדים המלכותיים בארמון, ששהו בקרבתה של העובדת שחלתה, נשלחו לבידוד. במקביל, עיתון ה״סאן״ הבריטי דיווח כי צעירה בת 21, ללא מחלות רקע, מתה לאחר שאובחנה כחולה בקורונה.

כזכור, ביום שני בלילה הוכרז בממלכה על עוצר בן שלושה שבועות, זאת כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. "החל מהערב אני מוכרח לתת לעם הבריטי הוראה פשוטה מאוד. אתם מוכרחים להישאר בבית. מותר לצאת רק במקרה של קניית מצרכים, צורך רפואי, לעבודה (רק במקרים חיוניים וכשלא ניתן לעבוד מהבית), ולצורך תרגיל ספורט אחד ביום (ריצה, הליכה וכו)", הסביר ראש הממשלה בוריס ג'ונסון.

הוא הוסיף: "אם לא תמלאו ‏את ההנחיות המשטרה יכולה לאכוף ולהנפיק קנסות".באופן מיידי נסגרו כל החנויות, הספריות והפארקים ובוטלו כל האירועים - למעט הלוויות. עוד נמסר כי אסור להיות חלק מכינוס של למעלה משני אנשים.