ישראל נמצאת בשבועות האחרונים בכוננות מוגברת עם התפשטות נגיף הקורונה במדינה, כאשר הבוקר עלה מניין הנדבקים ל-2,495, כאשר עד כה נפטרו חמישה ישראלים שחלו בנגיף.. על פי נתוני המבודדים העדכניים, לפיהם ישנם 146,074 אזרחים בבידוד ביתי נכון לעת הזו, מה שתורם לאחוזי הצפייה בטלוויזיה.

נאום ראש הממשלה בשעות הערב אחת לכמה ימים בו הוא מגביר הנחיות להתמודדות עם הנגיף ומודיע על צעדים חדשים למלחמה בו, הפך כבר לסוג של שגרה עצובה עבור הצופים, שנדבקים אל מסכי הטלוויזיה. אמש בנימין נתניהו הכריז על הטלת מגבלות חדשות בניסיון למלחמה בנגיף הקורונה ומניעת התפשטותו ברחבי הארץ, הן קובעות בין היתר כי למעט יציאה של עובדים חיוניים והצטיידויות במזון ובתרופות, תיאסר השהות מחוץ לבתים. התחבורה הציבורית תושבת. מפירי ההנחיות צפויים לקנסות ואף למאסר.

בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אמש, "המהדורה המרכזית" של "חדשות 12" שברה שיא למהדורה יומית לא רק בערוץ "קשת 12" אלא מאז מבצע "צוק איתן" בערוץ 2 ב-2014. השידור בהובלתה של יונית לוי, במהלכו הועבר נאום נתניהו הגיע ל-31.6 אחוזי רייטינג (כאשר בשבוע שעבר שברה המהדורה שיא של  30.9 אחוזי רייטינג). בזמן צפיית השיא, נאום ראש הממשלה גרף 34.8 אחוזים, ונאום ראש המל"ל קיבל 35.1.

מולה, "המהדורה המרכזית" של "רשת 13" גרפה 14.5 אחוזי רייטינג, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.7 אחוזים.

 

בשעות אחר הצהריים גם "רשת 13" שברה שיאי רייטינג מאז המיזוג, "חדשות היום" גרפה 7.8 אחוזי רייטינג, ומהדורת חמש קיבלה 9.6 אחוזי רייטינג.

ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "ארץ נהדרת" של הזכיינית "קשת 12" עם 26.4 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול" של "רשת 13" שגרפה 19.6 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם שידור חוזר של "שטוקהולם" שקיבלה 2.2 אחוזים.