ימים ספורים אחרי שהכריז על סגר בן שלושה שבועות בממלכה: ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון חשף היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חולה בקורונה. "במהלך היממה האחרונה פיתחתי סימפוטמים קלים, ולאחר בדיקה התברר כי נדבקתי בקורונה", סיפר.

הוא הרגיע וציין: "אני נמצא בבידוד, אך אמשיך להוביל את הממשלה ואת המאבק בנגיף באמצעות שיחות וידאו. ננצח את זה ביחד". את הציוץ הוא סיים בתגית נשארים בבית מצילים חיים.

מוקדם יותר השבוע, הנסיך צ'ארלס, יורש העצר המיועד, אובחן כחולה בקורונה. על פי הפרסומים בבריטניה, הוא סובל מסימפטומים קלים ומצבו טוב. עוד נמסר כי בימים האחרונים הוא עובד מהבית. בממלכה ציינו כי רעייתו קמילה, הדוכסית מקורנוול נבדקה גם היא ונמצאה בריאה. בהתאם להמלצות הרופאים והדרישות בבריטניה, הזוג הכניס את עצמו לבידוד בביתם בסקוטלנד. על פי הפרסומים השונים, לא ניתן לקבוע היכן נדבק, שכן נכח בשבועות האחרונים באירועים פומביים רבים.

בנוסף, שר הבריאות של בריטניה, מאט הנקוק, שבא במגע עם ראש ממשלת בריטניה בתקופה האחרונה, אובחן גם הוא כחולה בנגיף, ונכנס לבידוד בביתו. בנוסף, דוברות ארמון בקינגהאם מסרה כי ג׳ונסון נפגש עם המלכה אליזבת׳ ב-11 למרץ, וכי היא מרגיטשה טוב.

בתחילת השבוע דווח ב"דיילי מירור" כי אחת העוזרות האישיות בארמון בקינגהאם אובחנה כחולה בנגיף הקורונה. עוד דווח כי המלכה אליזבת בת ה-93 נכחה בארמון לאחר שהעובדת כבר נדבקה, ולכן קיים חשש כי תידבק אף היא, למרות שבשבוע שעבר נשלחה לבידוד בארמון ווינזדור.