משבר הקורונה: אתמול הובא לישראל, בסיוע משרד החוץ, משלוח של 200,000 כדורים מסוג כלורוקווין, תרופה למלריה שבמקרים מסויימים מסייעת לחולי בקורונה. הכדורים הללו נרכשו ממדינה מסוימת, שאסרה את הייצוא שלהם, שכן היא מעוניינת לשמור לעצמה את הכדורים הללו. מדובר במדינה המנהלת יחסים דיפלומטים עם ישראל, ולדברי גורמים במשרד החוץ, השגרירות הישראלית היתה בקשר עם מקבלי ההחלטות ברמה הכי גבוהה באותה המדינה. 

כאמור, אישור המשלוח הוא בהחלטה פוליטית מדינית. משלוח נוסף של הכדורים, אותם רבים  מנסים להשיג ברחבי העולם, צפוי להגיע בשבוע הבא ואחד נוסף בחודש אפריל. הגורמים הוסיפו כי השגרירות הישראלים הצליחה למנוע עיכוב של המשלוח בארץ המוצא. עוד ציינו כי ישנם מאמצים לרכישת תרופות ואמצעים נוספים ממדינות שונות, וכי רכישת הכדורים היא המהלך הראשון שהצליח לצאת אל הפועל. 

בתוך כך, הבוקר פורסם במעריב, כי בהוראת ראש הממשלה פתחה אתמול ישראל את הבונקר התת־קרקעי לשעת חירום באזור ירושלים, שממנו יפעל המרכז הלאומי לניהול משברים. המרכז נועד במקורו לניהול מלחמות, וכעת הוחלט להשתמש בו לניהול משבר הקורונה בישראל. גורמים במשרד ראש הממשלה הבהירו כי מדובר ב"עוד כלי לניהול, שליטה, בקרה ומעקב. אנו מבינים שהמשבר ילווה אותנו עוד זמן ממושך".