המצב באיטליה מוסיף להחמיר, והרשויות במדינה דיווחו היום (שבת) על זינוק נוסף במקרי ההידבקות וכן בקורבנות הנגיף במהלך היממה האחרונה. נכון לעת הזו, מספר המתים עומד על כ-10,000 בני אדם.  מספר החולים זינק ב-2,117 בני אדם, כך שמספרם הכולל במדינה עומד עתה על 39,415.  

גם הרשויות בספרד דיווחו על הידרדרות במצב במהלך יממה האחרונה, במהלכה מתו 832 בני אדם נוספים כתוצאה מנגיף הקורונה. זהו מספר המתים הגבוה ביותר ביממה מאז התפרצות המחלה במדינה. מניין המתים הכולל בספרד עומד כעת על 5,690. עוד נמסר כי ביממה האחרונה אובחנו 8,189 חולים נוספים, ובסך הכל עומד מניין הנדבקים המאובחנים בספרד על 72,248 בני אדם.

בתוך כך, איראן הודיעה כי ביממה האחרונה אובחנו 3,076 מקרי הידבקות נוספים בקורונה בשטחה, ומניין הנדבקים הכולל עלה ל-35,408. כמו כן, 139 חולים מתו כתוצאה מהנגיף, ומניין המתים הכולל עומד כעת על 2,517. נשיא איראן, חסן רוחאני אמר בראיון בטלוויזיה הממלכתית במדינה כי מדינתו מוכנה להתפשטות הנגיף וכי "מערכת הבריאות של איראן חזקה".

הרשויות בגרמניה מסרו כי ביממה אחרונה אובחנו 6,294 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה במדינה, בכך עלה מניין החולים ל-48,582. עוד נמסר כי 55 בני אדם נוספים שחלו בנגיף מתו, מה שהעלה את מניין הקורבנות במדינה ל-325 בני אדם. 

גם בבריטניה דווח על עלייה במספר קורבנות הנגיף. רשויות הבריאות במדינה דיווחו על 260 בני אדם נוספים שמתו כתוצאה מהמחלה במהלך היממה האחרונה, מה שמעלה את מניין המתים ל-1,019, ובהולנד דווח על זינוק במספר המתים ב-93 בני אדם, מה שמעלה את המניין הכולל ל-639. 

באירלנד השכנה דיווחו הרשויות על 14 מקרי מוות נוספים כתוצאה מנגיף הקורונה, מה שהעלה את מניין הקורבנות העדכני ל-36 בני אדם סך הכל. מספר החולים במדינה עומד עתה על 2,415 בני אדם. 

בתוך כך, מקרי מוות ראשונים כתוצאה מהמחלה נרשמו ביעדים נוספים ברחבי העולם. בקטאר, בה הודיעו מוקדם יותר השבוע על סגירת מוסדות פנאי ובידור במטרה למנוע התקהלויות ולהאט את התפשטות הנגיף במדינה, דיווחו רשויות הבריאות על מקרה מוות ראשון. גם בסרי לנקה דווח מוקדם יותר היום על קורבן ראשון כתוצאה מהווירוס הקטלני.

כמו כן, במדינות שונות מוסיפים בהחמרת הצעדים בצל התפשטות הנגיף והבהלה שהוא מעורר. הרשויות ברוסיה הודיעו על סגירת גבולותיהן החל מסוף חודש מרץ, זאת לאחר שמוקדם יותר השבוע הודיעו על השבתת כלל הטיסות המסחריות מהמדינה ומחוצה לה.