בתום ישיבה מתמשכת הגיעו הלילה (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת בני גנץ להסכמות בנוגע להקמת הממשלה. השניים הגיעו להבנות על פיהן מסתמן כי מפלגת חוסן לישראל תקבל את תיקי הביטחון, המשפטים, התקשורת, ועדת הכנסת ותפקיד ממלא מקום ראש הממשלה שייועד לגנץ. עוד הוסכם, כי ראש הממשלה ויו"ר חוסן לישראל יכהנו ברוטציה ויתחלפו בתפקיד ראש הממשלה 18 חודשים לאחר הקמתה של הממשלה, כפי שהבטיח נתניהו.

בצמרת חוסן לישראל מוכנים לוותר על תיק החוץ, שהוצע לאשכנזי, ובמקומו דורשים את תיק הבריאות, זאת לאחר ביקורת שהופנתה אליהם על כך שהם ניהלו קמפיין שלם על מצב הבריאות, ולא ביקשו אותו במו"מ. שר הבריאות, יעקב ליצמן תידרך כבר בסוף השבוע שעבר על כך שמנהלים נגדו קמפיין אגרסיבי כדי להחליפו בתפקיד). כמו כן, אשכנזי וגנץ ביקשו את תיק ביטחון הפנים, שאמור להישאר בידי הליכוד. יש גם חילוקי הדעות סביב כוונת הליכוד להחזיר את יולי אדלשטיין לתפקיד יו"ר הכנסת.

השניים נפגשו אמש במעון ראש הממשלה כשלפגישה הצטרף גם ח"כ גבי אשכנזי, במסגרת הניסיון להקמת ממשלת אחדות, לראשונה מאז החלטת גנץ על פירוק כחול לבן. על פי ההערכות ב"חדשות 13" דווח כי בין ההבנות המתגבשות בין השניים נמצא ביטול חוק קמיניץ, הקובע החמרת ענישה על בנייה לא חוקית לאדמות פרטיות.

ברקע הפגישה, נשמעו במערכת הפוליטית קולות סקפטיים, המשערים כי נתניהו מוליך את גנץ שולל, ובכוונתו למשוך עמו את המגעים עד לרגע האחרון, ובמקביל לסגור מול אנשי מפלגת העבודה, עמיר פרץ ואיציק שמולי, עמם לא פוסקים המגעים בימים האחרונים. הח"כית השלישית ממפלגת העבודה, מרב מיכאלי, הצהירה כי לא תשב בממשלת נתניהו.