שר הביטחון, נפתלי בנט, התייחס הערב (ראשון) בראיון לחדשות 12 להתמודדות ממשלת ישראל עם מגפת הקורונה, וכן לעתידו הפוליטי עם הקמת הממשלה המסתמנת. "אנחנו אמורים להיות בקצב יומי של כ-10000 בדיקות ליום, בימים האחרונים היה קצת בלגאן ואני מקווה שזה הסתדר. זה לא סוד שאני חושב שהאחריות צריכה להיות על מערכת הביטחון. אני לא מחפש כבוד ולא כלום, אבל צריך להבין שמגפה זה חיבור של בריאות ומלחמה", אמר בנט.

"הבוקר פרסמתי תוכנית סדורה, מה לעשות כדי שאחרי פסח נחזור בהדרגה, קודם הצעירים ואז המבוגרים. זה תלוי רק בממשלת ישראל. התחלואה בישראל היא יחסית ממוצעת אבל שיעור התמותה הוא הנמוך בעולם. למה? כי הציבור הישראלי הפנים לפני כל העולם שצריך לשמור על סבא וסבתא מרחוק. מבינים את החשיבות של ריחוק פיזי. אם נתמיד בזה, זה ישמור על הזקנים מפני תחלואה ומוות", המשיך.

כשנשאל על האפשרות להטיל סגר על בני ברק, השיב בנט: "לא להטיל סגר על כל בני ברק, אבל בהחלט יכול להיות שנפעיל צעדים על רחובות או אזורים מסוימים. צריך לעבור משימוש בפטיש שסוגר את הכלכלה לשימוש בפינצטה. אם נעשה את הפעולות הנכונות, אחרי פסח נוכל לפתוח את הכלכלה".

המראיינת, יונית לוי, שאלה את בנט לגבי הקמת הממשלה שבדרך, והאפשרות שבקרוב יסיים את תפקידו כשר הביטחון, ואמרה: "נראה שנתניהו וגנץ עשו סולחה, ואתה, סליחה על הביטוי, היית הכבש". בנט הגיב בהומור לדימוי המפתיע:

בהמשך ענה: "אני עובד משבע בבוקר עד שתיים לפנות בוקר, אנחנו רואים את האור. לא משנה מה ראש הממשלה יחליט, אני ממשיך לעבוד. סיימנו את הקמת מערכת הניטור הלאומית המתקדמת בעולם. לכל אזרח יהיה בכל רגע ציון מ-1 עד 10 עד כמה הוא מדבק. אנחנו נדע שיונית לוי היום היא 6, אבל מחר אם היא ביקרה באיזה מקום אז היא 9 ונשלח לה בדיקה".

בהמשך התייחס בכל זאת למצב הפוליטי, ואמר: "לא נולדתי שר, מהותי בחיים היא לשרת את העם שלי ככל שאני אוכל. ראש הממשלה יקבל את ההחלטות שלו ואנחנו נקבל את שלנו בהתאם".