בצל ההתקדמות במשא ומתן הקואליציוני, בליכוד בוחנים אפשרות להציע את תיק החוץ ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, כאשר ידוע כי ח"כ גבי אשכנזי לא מעוניין בו. כמו כן, בליכוד דורשים להגדיל את מספר התיקים. בתוך כך, ח"כ איילת שקד (ימינה) התייחסה לנושא, ואמרה הבוקר (שני) בגל"צ כי "אופוזיציה היא לא מילה גסה".

"אנחנו מבינים שאי אפשר היה להקים ממשלת ימין כמו שרצינו, אבל לא יכול להיות שיימכר לשמאל בשביל 17 מנדטים כל מה שחשוב לימין", אמרה השרה לשעבר, שהוסיפה: "גם הימין צריך לשמור על ערכיו". 

כשנשאלה האם ישנה אפשרות שמפלגתה לא תיכנס לממשלה, אמרה: "אף אחד מאיתנו לא נולד שר, אופוזיציה היא לא מילה גסה. הלכנו דרך ארוכה עם המפלגות החרדיות והליכוד, אך השותפות הזו לא תישמר בכל מחיר".

אשכנזי. לא מעוניין בתיק החוץ. (צילום: מרק ישראל סלם)
אשכנזי. לא מעוניין בתיק החוץ. (צילום: מרק ישראל סלם)

"אנחנו רצינו ביחד לעבור במשותף, כל גוש הימין, ואני מקווה שנצליח, אבל אופוזיציה היא בהחלט אפשרות", הוסיפה שרת המשפטים לשעבר. 

בהתייחס למשבר הקורונה, אמרה שקד: "עכשיו צריך לחשוב איך מוציאים את ישראל מהסגר הזה אחרי פסח, איך משמרים את העבודה שיכולה לעבוד. אני לא ראיתי את אבא שלי הרבה מאוד זמן וזה מאוד כואב לי, אבל הבידוד הזה מציל את החיים של האוכלוסייה המבוגרת".