בתקופה הזו שבה אנחנו נמצאים בבית יותר מתמיד, וכולם מנסים לנחש מתי נחזור לשגרה, יכולות ניבוי כאלה ואחרות יכולות להפוך אתכם למוקד תשומת הלב ואף לכוכבים הראשיים של ערב הפסח הקרב ובא. אז במיוחד בשבילכם, בין אם אתם משוגעים על עולם אמנות החושים ובין אם אתם סתם סקרנים, קיבצתי כמה מהסודות הכמוסים של אמני החושים הגדולים ביותר בעולם.

כידוע, מנטליסטים טוענים שיש להם כוחות מיוחדים ושהם יכולים לקרוא את המחשבות שלכם, ואפילו להשפיע עליכם לחשוב או לבחור במשהו מסוים. ואכן, ברוב המקרים מדובר בסט מיומנויות ויכולות אשר נרכשו במשך שנים, אך ישנם מקרים בודדים בהם מדובר דווקא בטכניקה פשוטה במיוחד, אותה ניתן ללמוד.

בהמשך לסדרת הכתבות שלי "אמנות חושים – אמנות או שרלטנות", החלטתי לחשוף בפניכם, קוראי מעריב, שני סודות כמוסים מהעולם המופלא של המנטליסטים הגדולים ביותר, כדי שבערב פסח הקרוב תוכלו להדהים את הקרובים אליכם עם שני קטעים שיפילו אותם מהכיסא.

אז איך ניתן להשפיע על מחשבות אתם שואלים? ובכן, בואו נתחיל בדוגמה הבאה. לשם כך, יש צורך ב-4 תמונות שונות של נגיף הקורונה האכזרי. צפו בסרטון ובדקו - האם תוכלו להשפיע על הקרובים אליכם לבחור דווקא את התמונה שניבאתם מראש שתיבחר?

כעת, בואו ננסה משהו אחר. לדוגמה הבאה אני קורא "קוביית מזל חכמה". הביאו את הארנק, קחו שטר של 200 שקלים והחביאו אותו במעטפה. האם תצליחו להשפיע על הקובייה, כך שהכסף יישאר דווקא אצלכם ולא אצל המתנדב?



הכותב הוא אמן חושים מהמובילים בישראל, מופיע בכל העולם, ומשמש כמרצה אורח במסלול האקדמי המכללה למנהל בראשון לציון בתחום הדיגיטל. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הרשמי של רון לופטין.

רון לופטין (צילום: משה נחומוביץ)
רון לופטין (צילום: משה נחומוביץ)