יצרנית מוצרי המזון הקפואים פסקוביץ פתחה בשירות של משלוח עשרות סוגי בשר, דגים, פירות וירקות קפואים ישירות לבית הלקוח. חלק הארי של המוצרים, בהם נתחי בשר, דגים וטוגנים, נחשב למצרכים חיוניים לקראת ליל הסדר. עבור קנייה בשווי של עד 450 שקל המשלוח יעלה 25 שקל ובסכומים גבוהים יותר הוא יהיה חינם.

רשת הפיצריות פיצה האט תציע פיצה כשרה לפסח העשויה מקמח תירס, ללא גלוטן. ניתן יהיה לבחור מבין מגוון תוספות כמו זיתים, תירס, פטריות, עגבניות ופטה. לדברי סמנכ"לית השיווק ענבל שטרן, שירות המשלוחים יתוגבר לקראת החג.

רשת אירוקה השיקה את הקולקציות החדשות לאביב באתר האינטרנט לרכישת אונליין. הסחורה שהוזמנה עבור פסח תשווק במחירים מיוחדים עם הובלה חינם.

גם עולם הקוסמטיקה מתאים את עצמו למשבר. חברת ביופור משיקה שירות אבחון אונליין בווידיאו צ'ט על מצב העור והתאמת מוצרים בהתאם. משלוח המוצרים הביתה - חינם.

הנהלת קניון היוקרה TLV מתיישרת עם המצב. אתמול הודיעה ההנהלה לשוכרים כי היא מקפיאה את תשלומי דמי השכירות, האחזקה והניהול בגין חודש אפריל וכי תתחשב בחיוב התשלומים של שוכרים שלא היו פעילים במהלך חודש מרץ. רבות מהחברות השוכרות, ובהן רשת פוקס, כבר הודיעו חד־צדדית שאין בכוונתן לשלם את דמי השכירות.