מגיפת הקורונה שמשתוללת בכל בעולם גורמת לביטולם של אירועי תרבות, ספורט ובילויים, ומכניסה את הציבור לתוך הבתים, מה שכמובן מגדיל את הצפייה בערוצים ובסטרימינג. מחקר של מכון "נילסון" מצביע על כך שבשבועות האחרונים הייתה עלייה של עשרות אחוזים בממוצע בנתוני הצפייה בטלוויזיה – והיום (רביעי) מגיעים גם הנתונים משירותי הסטרימינג והם דרמטיים לא פחות. במהלך הארבעה שבועות האחרונים, תקופת התפרצות הקורונה בארה"ב, הצפייה בשירותי הסטרימינג בארה"ב מזנקת – עלייה של 50 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה והזמן השבועי הממוצע שהצופה האמריקאי מקדיש לצריכת תכנים בשירותי הסטרימינג זינק ב-36 אחוזים מ-115 דקות ל-156 דקות בממוצע. כאשר משווים את הנתונים לחודש מרץ בשנה שעברה, מדובר למעשה בהכפלה - במרץ 2019 מדובר היה ב-71 דקות בלבד.

עוד עולה ממחקר נילסן החדש ש"נטפליקס" ממשיכה להוביל אך ניתן לזהות ירידה בנתח הצפייה בה, "יוטיוב" ו"אמזון" לעומתה רושמות עלייה קלה. נכון לסוף חודש מרץ, הנתח של נטפליקס עומד על 29 אחוזים בממוצע מסך הכל דקות הצפייה בשירותי הסטרימינג בארה"ב – מדובר בירידה מ-36 אחוזים בתקופה הזהה אשתקד.

"יוטיוב" לעומתה רושמת עלייה קלה ל-20 אחוזים (בשנה שעברה 19 אחוזים), הולו עומדת על-10 אחוזים (ירידה מ-15 אחוזים בשנה שעברה), אמזון עולה קלות ל-9 אחוזים ( מ-7 אחוזים בשנה שעברה). קצב הגדילה המרשים ביותר נרשם בכל שאר שירותי הסטרימינג , כמו "דיסני פלוס" ו"אפל טי וי פלוס" שרושמים בממוצע 31 אחוזים (עלייה מ-23 אשתקד).

עוד עולה מנותני נילסן כי ילדים ונוער מהווים 21 אחוזים מנתח הצפייה וכי קבוצת הגיל שמשתמשת בשירותי הסטרימינג יותר מכל קבוצה אחרת היא קבוצת הגילאים של 35 עד 54, המהווה 29 אחוזים מכלל המשתמשים בשירותים אלו.