המפיק המוסיקלי ירדן "ג'ורדי" פלג משיק שיר וקליפ חדש, "נשארים ביחד" ברוח ימי הקורונה בו משתתפים 28 חברי הנבחרת #WE ARE SAMSUNG. את המילים והלחן כתבו רון ביטון, ג'ורדי ואיתי שמעוני. השיר, שנכתב בהשראת התקופה, נולד מתוך מטרה להעלות את המורל הלאומי ולחזק את הסולידריות והאחריות החברתית בעם ישראל בימים מאתגרים כאלו. 

חברי הנבחרת המשתתפים בשיר ובקליפ (לפי סדר הא'-ב'): אביב אלוש, אורי לייזרוביץ', אלון שבו, אנה זק, דמיטרי מיליון, דניאל שליבו, טום אביב, יובל שמלא, ליבר בלילתי, לירון רוזן, מאיה קיי, מאיר כהן, מיה דגן, מור חממי, מור סילבר, מלך זילברשלג, נועה קירל, ניב סולטן, נסרין קדרי, סטטיק, ספיר אביסרור, סתיו מונסקי, עומר חזן, עומר נודלמן, עירד נצר, קים אור אזולאי, רומי פרנקל ורותם סלע.

"נשארים ביחד": ג'ורדי בשיר לימי הקורונה עם סטטיק, נועה קירל, רותם סלע ו-25 סלבס

בהתאם לכך, התגייסו כל חברי הנבחרת ליצירת השיר החדש, כאשר ההפקה כולה בוצעה מרחוק. חברי הנבחרת צילמו והקליטו את עצמם שרים כל אחד בביתו שלו, באמצעות מכשיר ה-Galaxy S20 Ultra.

במאמץ משותף, הרכיבו ג'ורדי וסמסונג את כל החלקים לכדי שיר אחד ומרגש, זאת במטרה להעלות חיוך ואחדות בעם ישראל באמצעות המוסיקה.

מילות הפזמון ממחישות אולי יותר מכל את הכוונה של השותפים כולם לשיר בהעברת המסר: "גם אם עכשיו רחוק, נשארים ביחד; הלב רוצה לצעוק, נשארים ביחד; וגם אם לא קרוב, נשאר ביחד; עד שיהיה פה טוב, נשארים ביחד"

"נשארים ביחד" / Staying Together
בוא ניקח את הזמן,
השקט לא משאיר סימן

גם אם לפעמים קצת שכחנו
לראות מה שחשוב, לא עצרנו

אולי עכשיו זה הזמן
סתם, לזכור איזה רגע קטן
אנחנו וכל העולם
מה עוד נשאר לעשות

פזמון: גם אם עכשיו רחוק
נשארים ביחד
הלב רוצה לצעוק
נשארים ביחד
וגם אם לא קרוב
נשאר ביחד
עד שיהיה פה טוב
נשארים ביחד


בוא ניקח נשימה
לא חשוב לא נורא

השמש עוד תבוא גם עלינו
ימים טובים בדרך אלינו
אז בואו ניקח נשימה