במסגרת גל הקאמקים של סדרות עבר, ביניהן "בוורלי הילס" שחזרה למסך בשנה שעברה, ההודעה על איחוד "חברים" (שנדחה בשל הקורונה), חזרתה של "לובה" ל"ארץ נהדרת", והאיחוד של "הקומדי סטור" ו"זהו זה!" להיט עבר נוסף אהוב חוזר למסך. בערך.

נראה כי בעיתות משבר, כמו זה של הקורונה, הקהל אוהב לחזור לתכנים ישנים ואהובים שמספקים התרפקות על העבר וכמה ציטוטים מוכרים ומרגיעים. כעת, גם סדרת הלהיט של "Yes" מתחילת שנות האלפיים, מקבלת מחווה חדשה.

16 שנים אחרי שהסדרה האהובה והאייקונית עלתה לראשונה לאוויר, בטיימינג מתאים מבחינת מצב הרוח הלאומי בימי הקורונה, החברה תחגוג ל"שיר שלנו" רגע לפני החג, יום הולדת חגיגי.

החל מה-7.4, יחזרו כל כל פרקי הסדרה בת 4 העונות לשידור יומי, שני פרקים ברצף, ב-yesDRAMA, וכמובן הסדרה זמינה במלואה ב-yes VOD. וכדי לחגוג עם כוכבי הסדרה שהפכו מאז לשם דבר בישראל, Yes תקיים יום לפני ערב פסח, אירוע נוסטלגי וחד פעמי – איחוד השיר שלנו - ונפגוש באמצעות אפליקציית ZOOM את כוכבי הסדרה האהובים.

המפגש בן כחצי השעה יועבר לקהל בעמוד הפייסבוק של yes וייקחו בו חלק רן דנקר, נינט טייב, מיה דגן, אפרת בוימבולד, עמוס תמם, פיני טבגר, יובל אברמוביץ, סער בדישי, יעל שרוני, גיא זוארץ, אניה בוקשטיין, רונה לי שמעון, ענת מגן שבו, יואב צפיר ועוד.