השחקן והקומיקאי טוביה צפיר החלים מקורונה זאת לאחר שהבדיקה השנייה שלו יצאה תקינה. אחרי הבשורות המשמחות, הוא אמר: "זאת שמחה גדולה, היינו במתח גדול. ברור שירדה לי אבן מהלב, זה לא היה משחק ילדים, זה היה תהליך ארוך ממושך ולא קל. העיקר אנחנו מאחורי זה".

עוד אמר בשיחה עם מעריב: "היום בבוקר התבשרתי שגם הבדיקה השנייה שעשו לי השבוע יצאה שלילית . הרגשתי הקלה עצומה ! הייתי במתח כשבוע , בציפייה לשתי תוצאות שליליות ברצף - וחשש שמא הנגיף עדיין קיים , ולכן שמחתי היום גדולה. קיבלתי מתנה לכבוד החג".

כזכור, צפיר בן ה-74 אובחן לפני כשבועיים כחולה קורונה, לאחר שעבר בדיקה לגילוי הידבקות בנגיף. לפי הבדיקה, הוא נדבק בנגיף ב-6 למרץ ובימים שלאחר כן השתתף בהצגות בתאטרון. איש מהשחקנים או העובדים לא אובחן כחולה בנגיף. לאחר הפרסום על המחלה, מסר בנו, הבמאי והעורך יואב צפיר, בתשובה לשאלת ליאורה, כי מדובר רק בחום ולא ידוע למשפחה על משהו מעבר לזה, אך בשעות הערב כאמור הגיעה התשובה.

בהמשך העלה סרטון עדכני של אביו, בו הוא התייחס לדיווחים שהחלו לצוף אתמול במהלך היום, ואמר כי ״הרבה אנשים דורשים בשלומי אז הנה אני פה, במצב רוח, מרגיש טוב, נראה טוב ואני מקווה שבמהרה בימינו אני אצא מזה ונחזור להופיע על הבמות ובטלוויזיה, לשמח ולבדר אתכם״.