הרשת גועשת בעקבות דבריה של עיתונאית חדשות 12, רינה מצליח, הערב (שישי) במהלך מהדורת השישי בערוץ. על רקע התפשטות הקורונה, בעיקר בערים הנחשבות למוקדי המגזר החרדי, התבטאה מצליח בחריפות ואמרה: "מערכת היחסים הזו חייבת להשתנות - לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחויבים למדינה". 

את דבריה פתחה כשאמרה:"אני צריכה לתאר לכם מה קורה מה קורה שאברך יקבל צו גיוס, למרות שהוא יודע שהוא לא יתגייס? איזה הפגנות וסגירת כבישים אנחנו רואים. החרדים צריכים ללמוד -הם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע. אנחנו רוצים לסייע להם ואנחנו מקווים שהיו יסייעו לכל תושבי בני ברק לעבור את השבת, החג ואת התחלואה הקשה. אבל מערכת היחסים הזו חייבת להשתנות".

בעקבות דבריה הקשים, הותקפה על ידי כתבים אחרים שטענו שאמירותיה כוללניות, להם השיבה: "אגיד את מה שאני רוצה, אני רוצה להגיד שמדובר ברוב החרדים שמונהגים על ידי רבנים שמונהגים על ידי העסקנים. עכשיו אנחנו מקבלים מהם את החזרה בתשובה. צריך לנצל את החזרה בתשובה הזו של חלקים גדולים מהחרדים כדי לפתח מערכת יחסים עם הציבור הזה, כי מערכת היחסים הקודמת הייתה לא נכונה, לא הוגנת ולא בריאה למדינה". את דבריה חתמה כשאמרה: "כל מי שיגיד שמדובר בשנאת חרדים - לא, מדובר באהבה ודאגה למדינה". 

בעקבות הדברים, ביקר אותה בחריפות בנו של ראש הממשלה, נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מותר לי להגיד איזה מקומות ואיזה תקופות מזכירים לי המונולוגים נוטפי הארס נגד החרדים של אמנון אברמוביץ׳ ורינה מצליח? או שרק ליאיר גולן מותר?".