התקשורת בלבנון דיווחה במהלך סוף השבוע על חיסולו של מוחמד עלי יונס, האחראי על איתור "מרגלים וסוכנים" בדרום המדינה. יונתן, שהתגורר בעיירה ג'יבשית בדרום המדינה, ונחשב לאחד המפקדים הבכירים של חיזבאללה באזור. 

על פי הדיווחים השונים, הוא נורה ונדקר על ידי אלמונים, כעת שנסע ברכבו בין העיירות קאקעיית אל-ג'יסר וזוטר המערבית. מותו נקבע במקום והמשטרה עצרה חשוד ברצח. ארגון חיזבאללה הודיע על "מות קדושים של מוחמד עלי יונס", ומסתמן כי שהרצח היה על רקע התפקיד הביטחוני שלו בארגון השיעי-לבנוני.

בספטמבר האחרון דווח בסוכנות הידיעות הלבנונית הרשמית nna כי בכיר לשעבר בארגון חיזבאללה, עלי חאטום, נמצא מת בביתו באזור בורג' אל-בראג'נה בדרום ביירות. בדיווח נאמר כי כוחות הביטחון הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות מותו. מקורות ביטחוניים מסרו לערוץ LBC, כי "אין לו אף תפקיד ביטחוני בחיזבאללה בשנתיים האחרונות, אלא רק תפקיד ארגוני בפלוגות ההתנגדות בדרום ביירות, שם היה אחראי בעבר".

בדיווחים אחרים נטען כי חאטום נורה בראשו - ערוץ הטלוויזיה הלבנוני MTV דיווח מפי מקורות, כי הבכיר לשעבר התאבד בירייה בראשו. ערוץ אל-חדאת' הסעודי דיווח כי בכיר החיזבאללה נורה מאקדח עם משתיק קול בביתו בדרום ביירות, מעוז הארגון. עוד נטען בלבנון כי הארגון צפוי להוציא הודעה רשמית על נסיבות מות