מהו שיווק דיגיטלי?
שיווק דיגיטלי הוא תחום הנוגע במגוון רחב של צורות פרסום ושיווק באינטרנט בצורה דיגיטלית. לדוגמה, פרסום ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם  פינטרסט ועוד- בין אם בחינם או בין אם בתשלום. קידום אורגני של האתר במנוע החיפוש של גוגל, פרסום ממומן- בו בעלי עסקים מפרסמים מוצרים או שירותים בתשלום- בגוגל אדס (מודעות גוגל), יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וגם לינקדאין. יש גם שיווק באמצעות מיילים ורשימות תפוצה, ופרסום באתר שלכם או באתרים מארחים. היתרון של כל אלה הוא שניתן לעשות אותם מהבית ובמינימום מאמץ.

מדוע לרכוש קורס שיווק דיגיטלי אונליין?
כיום כל אחד רוצה להתפתח ולהתקדם בתחומו. אחת הדרכים שבהן גם מרצים מפורסמים ובלי שם, נגישים לקהל רחב היא באמצעות קורסים אונליין בפלטפורמות השונות. בקורס אונליין יש לכם הזדמנות לקבל מידע יקר ערך ממרצים מבוקשים ובעלות יחסית נמוכה בהשוואה לקורס פרונטלי עימם. יש לכם הזדמנות יוצאת דופן עם המון יתרונות:

  • ניתן לצפות בקורס או בסדנה בכל זמן שנוח לכם
  • לא צריך להתלבש יפה
  • לא צריך לנהוג ברכב או לחפש חניה
  • אפשר לחזור שוב ושוב על השיעורים כמה פעמים שתרצו
  • והכול מהבית שלכם מהספה בסלון

קורסים דיגיטליים אונליין - למי זה מתאים
האמת היא שזה יכול להתאים כמעט לכולם. לאימא שרוצה לעבוד במשרה חלקית מהבית, סטודנט שרוצה ללמוד מקצוע מגניב ומבוקש, ומי שרוצה לעשות הסבה מקצועית. זו בדיוק ההזדמנות עבורכם. לא משנה אם אתם בחופשה רצויה או שלא מכורח הנסיבות, יש לכם כאן הזדמנות נדירה לרכוש קורסים שישפרו את עתידכם.

היכן מומלץ לרכוש קורס שיווק דיגיטלי אונליין

Lynda (בינלאומי)
אתר לינדה הינו אתר ותיק ומוכר ובו מגוון רחב של קורסים דיגיטליים כגון: פיתוח תוכנה, עיצוב, קורסים לעסקים, קורסים בצילום. החברה נרכשה על ידי לינקדאין ב-1.5 מיליארד דולר.

האתר עובד בפלטפורמת לינקדאין וכל התוכן כמו גם הקורסים שבו הם באנגלית. 

מחיר: 30 דולר בחודש (או 20 דולר בחודש במנוי שנתי).

Udemy (בינלאומי)
אתר יודמי הנו אחד האתרים הגדולים ביותר והמפותחים ביותר בתחום הקורסים הדיגיטליים בעולם. באתר זה תוכלו למצוא תוכן איכותי ומבחר מרצים איכותיים מכל העולם בתחומים הבאים: פיתוח אתרים, שיווק, קורסים לעסקים, התפתחות אישית, צילום, עיצוב, מוסיקה, תוכנה וטכנולוגיית מידע (IT).

מחיר: ניתן לרכוש קורסים ביחידים או לעשות מנוי. בכל מקרה יש להירשם למערכת האתר ולאחר מכן לבחור את המסלול שרוצים.

הקמפוס הדיגיטלי של AskPavel (ישראלי)
האקדמיה לשיווק דיגיטלי של AskPavel Academy, פתחה את שעריה לקורסים בשיווק דיגיטלי אונליין בעברית ובמחיר משתלם. הקמפוס מאפשר לכל גולש לבחור קורס אונליין או כמה קורסים לבחירתו. כל הקורסים מועברים על ידי מקצועני שיווק דיגיטלי בעלי נסיון רב שעוסקים בזה מדי יום באופן פרקטי.

לקמפוס הדיגיטלי ישנן כמה יתרונות:

  • כל המרצים בקורס הם אנשי מקצוע בתחומם בעלי ניסיון רב.
  • התוכן מתמקד באלמנטים פרקטיים ולא תיאורטיים (איך לעשות דברים בפועל)
  • כל ההרצאות הן בשפה העברית.
  • במהלך הלמידה מתקיימות הדרכות LIVE עם עוד אנשי שיווק.
  • יש אפשרות לייעוץ אישי אחד על אחד אונליין עם מקצועני דיגיטל.
  • מבחר חבילות במחיר משתלם לכל כיס.

מחיר: החל מ-285 ש״ח (חד פעמי). ניתן לרכוש קורסים ביחידים או לרכוש חבילה שכוללת את כל הקורסים וייעוץ מקצועי של אנשי מקצוע בתחום הדיגיטל.