משלוחים מהיום למחר: בפעם הראשונה נביעות תאפשר לבצע משלוחים של מגוון משקאות החברה המרכזית לכל צרכן, זאת בהתאם לפריסת אזורי החלוקה. לשם כך יצרה נביעות פלטפורמת סחר דיגיטלית תחת השם "נביעות ועוד" (כתובת האתר: https://shop.neviot.co.il/).

השקת "נביעות ועוד" בעת הזאת מגיעה מתוך צורך שעלה מצרכנים למשלוחי משקאות עד הבית בשל משבר הקורונה. עד כה אפשרה נביעות רק ללקוחות ברי המים להרחיב את סל המוצרים (מלבד מים), אך עם פרוץ המשבר, והצורך של צרכנים נוספים, פתחה נביעות את הפלטפורמה לקהל הרחב.

בין המוצרים שניתן יהיה להזמין: כל מוצרי נביעות, נביעות+, משקאות קלים ממשפחת קוקה-קולה, מוצרי פריגת, בירות של קרלסברג, טובורג וכד', יינות של יקב תבור וכן מותגי האלכוהול של IBBLS בהם קמפרי, אפרול, ג'וני ווקר, סמירנוף ועוד. 

אתר המשלוחים של נביעות (צילום: צילום מסך)
אתר המשלוחים של נביעות (צילום: צילום מסך)

כמו כן באתר ייכללו מוצרים והצעות ייחודיות כדוגמת : שישיית קוקה-קולה קלאסי/ זירו בבקבוק זכוכית, בקבוקי פררלה- מים מינרליים מוגזים טבעיים, מארז של פריגת ענבים, יין של יקב תבור במיוחד לערב ליל הסדר, "שישיות מעורבות" של 1.5 ליטר ממגוון המשקאות של החברה המרכזית, רביעיית בקבוקים אישיים (500 מ"ל) של פריגת ועוד. 

מחירים לדוגמה: 

שישייה של משקאות (1.5 ליטר) ממשפחת קוקה-קולה (קלאסי, זירו, ספרייט, ספרייט זירו) וכן "שישיות מעורבות" במחיר של – 33.9 ₪
שישיית מים מינרלים של נביעות 1.5 ליטר במחיר של – 10.9 ₪ 
שישייה של בירה קרלסברג ב- 29.9 ₪ וכמו כן "תיבה" (24 בקבוקים) במחיר של 109 ₪
שישייה של בירה טובורג 28.9 ₪ וכמו כן "תיבה" (24 בקבוקים) במחיר של 99 ₪
מארזי יין של יקב במחירים הנעים בין 80 ₪ ל- 110 ₪ 
מארזי אלכוהול דוגמת ג'ין אנד טוניק (גורדונס ורביעיית טוניק של פיבר טרי) במחיר של- 79 ₪
מארז של קמפרי 700 מ"ל (כשר לפסח) עם רביעיית טוניק של פיבר טרי במחיר של 69.9 ₪

יין תבור באתר המשלוחים של נביעות (צילום: צילום מסך)
יין תבור באתר המשלוחים של נביעות (צילום: צילום מסך)

 
ההזמנה תתבצע באמצעות הפלטפורמה החדשנית של נביעות, "נביעות ועוד" כאשר ההזמנה תעמוד על מינימום 100 ₪ והמשלוח כלול בעלות. המשלוחים יגיעו עד הבית מהיום למחר (זאת למעט שבת).

אתר נביעות ועוד (צילום: צילום מסך)
אתר נביעות ועוד (צילום: צילום מסך)

עופר ינקו, מנכ"ל נביעות, מסר: "הימים שלפני חג הפסח מאופיינים בצריכה גבוהה של מים מינרליים, משקאות קלים ויינות, כאשר בעת הזאת אף יותר, שכן רוב הציבור נמצא ספון בביתו. החלטנו להיעתר לבקשת הצרכנים ולאפשר להם לבצע הזמנות ומשלוחים עד הבית. אנחנו מנסים לעשות ככל שביכולתנו על מנת להקל על תהליכי הקניות בתקופה מורכבת זו. אנחנו מקווים כי מערך המשלוחים החדש שיצרנו יוכל לסייע לכמה שיותר אנשים".