במשרד הבריאות ממליצים היום (ראשון) על הרחבת הסגר לערים נוספות - ובהם העיר אלעד, מגדל העמק, בית"ר עילית, אשקלון, טבריה, אור יהודה, מודיעין עילית וגם שכונות מסוימות בירושלים. מתכונת הסגר עליה מדובר בערים הנוספות תהיה דומה לבני ברק, אבל עם מעט פחות הגבלות תנועה, כשצה"ל ייקח תפקיד נרחב בתהליך הזה. 

מעיריית אור יהודה נמסר כי בהתאם להנחיות המשטרה, החל ממחר יתבצע סגר חלקי על העיר, במסגרתו ייסגרו מרבית הכניסות והיציאות לעיר, בשלב זה למשך שבעה ימים.

בתוך כך, שר הביטחון, נפתלי בנט, אישר לצה"ל תגבור של 700 חיילים נוספים לצורך סיוע למשטרת ישראל באכיפת מגבלות התנועה שהגדירה הממשלה לאור משבר הקורונה.

במקביל, בהערכת מצב שמתקיימת היום בבני ברק, דנים הגורמים השונים בהמשך הפעולה בעיר. מפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן והאלוף במיל' רוני נומה נמצאים באחד המחסומים שהוצבו בעיר כשהמטרה היא לתכנן כיצד להמשיך את הסגר בעיר ואיך אפשר לוודא שלכל התושבים לא יחסר מזון. המאמץ העיקרי הוא לנסות להכין את העיר לקראת החג. 

קורונה: הרמטכ״ל אביב כוכבי מבקר בבני ברק (צילום: דובר צה''ל)
קורונה: הרמטכ״ל אביב כוכבי מבקר בבני ברק (צילום: דובר צה''ל)

החל משעות הבוקר, חילק צה"ל כ-125,000 מנות מזון ברחבי הארץ, מתוכן חולקו כ-5,000 מנות בעיר בני ברק. במהלך סוף השבוע ארזו בצה"ל 17,483 מארזים לחג הפסח. עד כה נספרו כ-20,000 פניות למרכז הלאומי לסיוע אזרחי וכ-7,500 פניות למוקד המידע של פיקוד העורף.