לקראת הפסח: מוצרי חשמל ברכישה אונליין
קבוצת קלינטון סחר, יבואנית מותגי החשמל Normande ,Teka ,Fakir ועוד, השיקה את "גלדיאטור" - אתר מכירות חדש לרכישת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית. "בתקופה שבה התנהגותם של אנשים עוברת למצב של זהירות, ולאור מגבלת התנועה, בחרנו להשיק את האתר שמציע פתרון מהיר", מספר אסי ארביב, מבעלי החברה.

האתר מציע מגוון מכשירי חשמל ביתיים ביבוא של קלינטון, לצד מותגים נוספים של מגוון יבואנים תחת קורת גג אחת, כשעשרות מהמוצרים מוצעים בימים אלה של לפני החג בהנחות ובמחירים מיוחדים לרגל ההשקה. באתר מתחייבים לשירות טלפוני אנושי לצד החוויה המקוונת ואספקה של עד 48 שעות.

כרמית מציגה: יותר מפעלים, יותר מכירות ורווחים
חברת תעשיית המזון כרמית מנצלת את ההיתר לפרסום באיחור של דוחותיה השנתיים. לפי הדוחות מאתמול, החברה הגדילה את מכירותיה ב־2019 ב־15.6% ל־163 מיליון שקל, כשהגידול מוסבר בין השאר בהשלמת הקמת המפעל באזור התעשייה ברקן. הרווח התפעולי זינק מ־6 מיליון שקל ל־9.5 מיליון שקל.

במקביל, החלה החברה בהקמת מפעל בציפורית שבגליל בשטח של 13 אלף מ"ר, אשר יתמחה במוצרי שוקולד ומאפה בכשרות בד"ץ. תוצרתו מיועדת לשווקים בארץ ובעולם, כולל מותג פרטי. מדובר במוצרים נטולי אלרגנים ומופחתי סוכר התואמים את מגמות הבריאות העולמיות. בשנה האחרונה רכשה החברה את השליטה על חברת רפאל המתמחה במוצרי גרנולה ומשווקת קו של מוצרי טבע וגרנולה בריאים.

החברה נשלטת על ידי לני סקסטין ומנוהלת על ידי מתניה שוורץ, שאומר: "כרמית הגדילה את פעילותה בארבע השנים האחרונות במכירות וברווחיות התפעולית. הפכנו לשחקן בשוק המקומי שעובד מול רשתות השיווק. לחברה יכולות משמעותיות בעולם הבריאות ובמוצרים ללא סוכר בארץ ובעולם".