א"ק, מי שנטען כי התוודתה לכאורה שרצחה את הילדה תאיר ראדה בקצרין ב-2006, פרסמה אתמול (ראשון) פוסט בחשבון הפייסבוק תחת השם "אולה טימר", ובו בירכה על הודעת מדינה כי אין מקום להעניק לרומן זדורוב משפט חוזר. "מדינת ישראל בדקה וחקרה כל דבר וכל תא בחיי ואמרה חד משמעית שאני חפה מפשע ונעשה לי עוול איום", כתבה והוסיפה: "היום, בדיוק יום לפני פסח המסמל את החירות, אני רואה תקווה לשחרור שלי מהאדם שהרס את חיי בלי שום רחמים".

עם זאת, היא ציינה כי "מבחינתי שום דבר לא נגמר. התלונה שלי נגדו שוכבת פתוחה וממתינה להתייחסות של המשטרה". לדבריה, "התיק שלי עדיין פתוח ומזיק לשם שלי כאזרחית וכאדם. המסמכים הרפואיים שלי עדיין גנובים מתוך המוסד הרפואי ועדיין מחולקים לכל מי שדורש, כאילו זה מצב נורמלי שהמידע הכי סודי יכול לדלוף בלי בעיות".

לדבריה, "אני עדיין חייה את התוצאות ההרסניות של א"ח ו'צל של אמת' על בשרי בכל יום. זה מתבטא באינספור דרכים ביום יום, מאנשים שמצלמים אותי בסתר, הודעות מלאות במילים של שנאה ופחד וצחוק, עדיין מזהים אותי ברחוב". היא הוסיפה כי התביעה האזרחית שהיא מנהלת נגד א"ח עדיין מתנהלת, אך היא סבורה כי היא "לא תביא צדק".

"אני עדיין מנסה לבנות את החיים שלי ולהתחיל מחדש בפעם השלישית בחיי. רוב האנשים בנו את החיים אחרי תחילת גיל ה-20 וזה הסתדר איכשהו, ואני לא, לפני שנה התחלתי שוב לבנות חיים מחדש כמעט מאפס בגלות", הסבירה. היא ביקשה כי הגורמים האחראיים במדינה לא ישכחו אותה, "החיים והשם שלי נהרסו. הפרטיות והפצעים הנפשיים שלי היו טרף לכל. אני עדיין אישה שמתמודדת עם מחלת נפש וטראומות קשות ביותר של התעללות בנוסף על מה שקרה בשנים אחרונות, מישהו צריך לתת על זה את הדין, לא יתכן שיגרמו לי כל כך הרבה סבל ואין תשובה".

כזכור, אתמול הגישה המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה  לבית המשפט העליון את תגובתה לבקשה למשפט חוזר של רומן זדורוב. בתגובת המדינה נאמר, כי צוות של פרקליטים, שחלקם לא עסקו בתיק בעבר, בחן מחדש את התיק. הצוות בחן את כל הראיות שהיו קיימות בתיק, את פסקי הדין שניתנו בו, את הראיות החדשות לכאורה שצורפו לבקשה ואת נימוקי הבקשה. לאחר בחינה מחודשת זו, עמדת המדינה היא כי הרשעתו של זדורוב ברצח מוצדקת וכי ממילא לא מתקיימת בעניינו אחת העילות המאפשרות קיומו של משפט חוזר לפי החוק.