ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, החולה בקורונה, הועבר הערב (שני) לטיפול נמרץ בבית החולים - כך דווח בתקשורת במדינה. לא נמסרו פרטים נוספים. רשת SKY דיווחה כי הסיבה שבגללה הוא הועבר היא מחשש שיצטרך להיות מחובר למכשיר הנשמה, והוסיפה כי מצבו טוב. עוד דווח בממלכה על נוכחות משטרתית רחבה בבית החולים בו אושפז. בנוסף, קיימת דאגה כי ארוסתו ההרה נדבקה גם היא בנגיף. מוקדם יותר, דווח בתקשורת הרוסית כי הוא מונשם, אך בדאונינג 10 הכחישו אז. כאמור, גם כעת הוא אינו מחובר למכשירי הנשמה.

בהודעת דאונינג 10 נאמר כי "לאורך אחר הצהריים, מצבו של ראש הממשלה החמיר, ובעצת הצוות הרפואי שלו, הוא הועבר לטיפול נמרץ". ג'ונסון מינה את שר החוץ, דומיניק ראב, למלא את מקומו "ככל שנדרש".

כזכור, ג׳ונסון פונה אמש לבית חולים לטובת בדיקות רפואיות, לאחר שחווה סימפטומים של נגיף הקורונה שבו אובחן לפני כעשרה ימים. גורם בדאונינג 10 אמר כי מדובר באמצעי זהירות כחלק מהטיפול שמקבל ג'ונסון מאז אובחן כחולה. היום נמסר מטעמו של ראש ממשלת בריטניה כי הוא "מרגיש טוב", וצפוי לחזור למשרדו בתוך זמן קצר. זאת, לאחר שג'ונסון הודה שאושפז בראשון בלילה.

השינויים במצבו הרפואי של ג׳ונסון, מגיעים על רק נאומה ההיסטורי של מלכת אנגליה אליזבת השנייה לאומה, שפורסם אמש, בעקבות משבר הקורונה, בו הודתה לאזרחי הממלכה על כך שהם נשמעים להנחיות ונשארים בבתיהם: "אני פונה אליכם בתקופה מאתגרת ביותר ורוצה להודות לאלו מכם שנשארים בבתים ובכך מסייעים בהגנה על אותן קבוצות הנתונות בסיכון". המלכה הודתה אף לצוותים הרפואיים בשירותי הבריאות, שניצבים לדבריה, "בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה".