שר החוץ הבריטי דומינק ראב מונה הלילה (שני) לראש ממשלת בריטניה בפועל, זאת עקב אשפוזו במחלקת טיפול נמרץ של בוריס ג'ונסון ראש הממשלה. ראב בן ה-46 הוא חבר המפלגה השמרנית, המכהן מאז הקיץ כמזכיר המדינה לענייני חוץ וחבר העמים ומזכיר המדינה הראשון בקבינט ממשלת בריטניה. כמו כן, הוא מכהן גם כנציג מחוז אשר וולטון בבית הנבחרים.

ראב נולד בבקינגהאמשייר, בן לאב יהודי-צ'כי שהגיע כפליט לבריטניה ב-1938 ולאם פרוטסטנטית אנגלייה. הוא סיים תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת אוקספורד ותואר שני במשפט בינלאומי באוניברסיטת קיימברידג'. בתקופת לימודיו שימש קפטן נבחרת האוניברסיטה בקראטה ובאיגרוף. לאחר לימודיו עבד במשרד עורכי דין "Linklaters" שבלונדון וב-1998 שהה במהלך הקיץ באוניברסיטת ביר זית בסמוך לרמאללה. במהלך התקופה בה שהה סמוך לרמאללה, למד על הסכסוך הישראלי-ערבי ושימש יועץ לרשות הפלסטינית בנושאי פרויקטים של הבנק העולמי בגדה המערבית. כמו כן שימש יועץ בעמותת זכויות האדם "Liberty".

בשנת 2000 החל לעבוד כיועץ במשרד החוץ וחבר העמים ושימש בין היתר יועץ בבריסל לנושאי האיחוד האירופי וארגון הסחר העולמי. ב-2003 מונה ליועץ בשגרירות בריטניה בהאג ועמד בראש צוות חדש שעסק בהבאה לדין של מעורבים בפשעי מלחמה. עם חזרתו לממלכה, עסק בייעוץ בתחומי הסכסוך הערבי-ישראלי, חוקי האיחוד האירופי וגיברלטר עד שעזב את שירות החוץ ב-2006. בשנים 2006–2008 שימש ראש מטהו של דייוויד דייוויס בעת שזה שימש כ"שר הפנים" בממשלת הצללים של דייוויד קמרון. לאחר התפטרותו של דייוויס מונה לראש מטהו של דומיניק גריב ששימש כ"שר המשפטים" בממשלת הצללים.

במאי 2010 נבחר כנציג המפלגה השמרנית למושב מחוז אשר וולטון בבית הנבחרים הבריטי. הוא נבחר שוב ב-2015 וב-2017 (ברוב של 58.6%). בפרלמנט כיהן כוועדת זכויות האדם, בוועדת החינוך ובוועדה ליציאת בריטניה מהאיחוד האירופאי. ביוני 2017 מונה לשר זוטר במשרד המשפטים ובינואר 2018 מונה לשר זוטר במשרד השיכון. בקיץ באותה השנה מונה למזכיר המדינה ליציאה מן האיחוד האירופי בקבינט של תרזה מיי. בנובמבר 2018 התפטר מתפקידו וביולי 2019 מונה למזכיר המדינה לענייני חוץ וחבר העמים ומזכיר המדינה הראשון בקבינט ממשלת בריטניה בראשות בוריס ג'ונסון.