מגיפת קורונה ממשיכה להשתולל בעולם ובישראל כאשר כל מקומות הפנאי והבילוי נסגרו, ועם ישראל נותר עם בילוי עיקרי אחד - הטלוויזיה. על פי עדכן משרד הבריאות, מספר חולי הקורונה בישראל עלה הבוקר (שלישי) ל-9,006, ו-עשרות אלפי ישראלים בבידוד, ומי שזוכה מהמצב הן מהדורות החדשות אליהן נמצדים הצופים, ותוכניות הפריים-טיים שמשודרות אחריהן, מגיעות לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד.

אמש העביר ראש הממשלה, בנימין נתניהו במה שכבר הפך לריטואל קבוע, הנחיות חדשות למלחמה מול נגיף קורונה, לקראת חג הפסח. בין היתר אמר נתניהו כי הממשלה תחליט על הטלת סגר כללי ברחבי המדינה מהיום ב-16 ועד יום שישי בבוקר, כאשר הבוקר הוארך ההסגר עד מוצאי השבת. ביום רביעי יהיה עוצר כללי מ-18:00 בערב עד 7:00 בבוקר למחרת. מהדורת החדשות של "קשת 12", במהלכה שודר נאום נתניהו, זכתה לרייטינג גבוה של 24.8. מולה, מהדורת החדשות של "רשת 13" קיבלה 12.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 6.1 אחוזים.

יונית לוי, חדשות 12 (צילום: צילום מסך קשת)
יונית לוי, חדשות 12 (צילום: צילום מסך קשת)

ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" עם 26.6 אחוזי רייטינג, מול משדר "פותחים את הלב" של "רשת 13" שגרף 9.3 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "זמן אמת" שקיבלה 3.5 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 17.4 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 8.9 אחוזים.