השליח המסור הניח את החבילה בפתח הכניסה ונס על נפשו למקרה שמישהו חלילה יפתח את הדלת. רק ברגע שתכננתי לצאת לעוד מסע הישרדות בסופר נתגלתה לפני החבילה. לרגע חשבתי שהשב"כ איכן אותי אך חיש מהר נזכרתי – האוזניות האלחוטיות החדשות של MaxTUBE

מתוך ערפילי המציאות שחיינו רק לפני שבועות מספר הגיחה לה קפסולת זמן של חיים נורמלים. את החבילה פתחתי בזהירות של חבלן משטרה ומתוכה יצא כמו מסר מעולם אחר. חבילה מהודרת ובתוכה קופסה מהודרת עוד יותר. תראו, יש גילוי נאות שצריך לעשות לפני שנמשיך הלאה. אני מתגאה בכל שנותיי בהיותי מבחינה טכנולוגית צעד, שניים ובכן – אחרי כולם. תמיד היה נוח לי להיות ההוא שמעדיף את הישן והטוב. אבל העולם מתקדם והגיע הזמן להצטרף. לפני שהקורונה משמידה את הכל. 

אז בתור בחור קצת איטי בכל הנוגע לטכנולוגיה גם האוזניות שלי היו תמיד נוחות יותר עם חוטים שמסתבכים בצורות גאומטריות בלתי הגיוניות. החידוש המרענן הראשון מבחינתי היה הנוחות של הדגם המשופר בצבע שחור של אוזניות ה-CRAZY COLOR. האוזניות יושבות בנוחות ובהתאמה בתוך האוזן, ללא חשש נפילה. 

השלב הבא הוא הטענת האוזניות בתושבת בה הן נמצאות. כן, סתם לשים אותן באוזן כבר לא מספיק בימינו. איטי, כבר אמרנו. ברגע שהאוזניות סיימו את הטענתן עוברים לשלב הבא. החיבור אל מכשיר הטלפון מתבצע בקלות גם לנעל בית כמוני. צריך לעשות אותו רק בפעם הראשונה של השימוש ומשם כבר האוזניות יודעות להתחבר לבד.

הגענו לחלק החשוב שבגינו התכנסנו. הסאונד. וואו. איזה פראייר יצאתי. כל השנים עם האוזניות סוג ל' השאירו אותי בפיגור טכנולוגי כזה שברגע בו שמעתי באוזניות לראשונה הפער היה בלתי ניתן לפספוס. סאונד של אולם קולנוע שהופך כל צליל לחד וברור, גם אם יש רעש מסביב, עם חווית שימוש מקסימלית. 

בכל הנוגע למרחק מהמכשיר בעת השיחה, האוזניות מספקות את הסחורה ולמרות שאין לאן ללכת יותר מדי בימים טרופים אלו, אתם יכולים למצוא את עצמכם בצד השני של הבית כאשר המכשיר נשאר מאחור והסאונד האיכותי נשמר.

עכשיו כל שנותר הוא לצאת איתן לסיבוב קצר בחוץ וליהנות מהאיכויות בשטח הפתוח. אבל בשביל שזה יקרה צריך שסיוט הקורונה יסתיים ונוכל לחזור לשפיות.